Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@01:29:27 GMT

آرایشگاهی که زن چاق را پدیکور نکرد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۳۰۹۲

آرایشگاهی که زن چاق را پدیکور نکرد

ایشگاهی در تگزاس آمریکا یک زن را به خاطر چاقی پدیکور نکرد و از آرایشگاه بیرون فرستاد. آرزوکیهان

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل، «لوئیس » زن چاق آمریکایی که از این موضوع به شدت عصبانی شده رفتار صاحبان آرایشگاه را بی احترامی خوانده و رسانه ای کرد.
«لوئیس» در این باره گفت:« چون چاق بودم ناخن های پایم را پدیکور نکردند و گفتند وزنت زیاد است و امکان این کار وجود ندارد این در حالی است که من  بارها در آرایشگاههای دیگر این کار را انجام داده بودم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
پدیکور ناخن نظافت و زیبا کردن ناخن های پا در آرایشگاهها نامیده می شود.


---

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ‌ خطر ساوت‌گیت: این همه مصدوم ندیده بودم

به گزارش "ورزش سه"، تعداد بازیکنانی که گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، در بازی دوستانه مقابل بلژیک در اختیار ندارد به 15 نفر افزایش یافته است.

تیم ملی انگلیس امشب در بازی دوستانه به مصاف بلژیک خواهد رفت. انگلیس در بازی گذشته مقابل برزیل با نتیجه 1-0 شکست خورده بود.

هری کین، کایل واکر، سام جانستون و هری مگوایر پس از شکست 1-0 دوستانه مقابل برزیل به باشگاه‌های خود بازگشته و اردوی انگلیس را ترک کردند.

انگلیس درحالی با مصدومیت این بازیکنان مواجه شده که پیش از این بازیکنانی مانند نیک پوپ، کیه‌ران تریپیه، لوک شاو، ریس جیمز، مارک گوهِی، لوی کولویل، تایرون مینگز، ترنت الکساندر-آرنولد، جک گریلیش و کالوم ویلسون هم مصدوم بودند.

هشدار ساوت‌گیت

در میان انتقادات به عملکرد تیم ملی انگلیس، ساوت‌گیت دقیقا روی این جنبه تمرکز کرد:"تعداد فوق العاده‌ای از بازیکنان را در دسترس نداریم. من قبلاً هرگز این را تجربه نکرده بودم اما این بدان معناست که فرصت‌هایی برای دیگر بازیکنان وجود دارد. در بازی مقابل برزیل دیدیم که بازیکنان به جلو رفتند و از این موقعیت‌ها استفاده کردند که برای ما هم عالی بود. احتمالاً در حال کشف بازیکنان بیشتری هستیم، اما این واقعاً مفید است. دیدن تمام این بازیکنان در برابر حریفان قدرتمند به ما کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری برای آینده بگیریم."

دیگر خبرها

  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • (ویدئو) خیلی زیبا بودم، جنگ نابودم کرد
  • تست مرسدس از آنتونلی در ایتالیا
  • موجودات وحشتناکی که زیر ناخن انسان زندگی می‌کنند (فیلم)
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • نگاه همیلتون به W۱۵ مرسدس؛ خودروی نفرین شده!
  • زنگ‌ خطر ساوت‌گیت: این همه مصدوم ندیده بودم
  • اگر من خداناباور بودم ...(فیلم)