Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: فرونشست زمین در فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) مبنای علمی و کارشناسی ندارد و موضوع فرونشست‌های اخیر در کارگروه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در جمع خبرنگاران در خصوص فرونشست‌های زمین در تهران اظهار داشت: موضوع فرونشست‌های زمین در تهران باید مورد بررسی کارشناسی و تخصصی قرار بگیرد که تاکنون نیز جلساتی در این خصوص برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بعضی از اخباری که اخیرا در رسانه‌ها در خصوص فرونشست زمین مطرح شده است، مستند علمی و کارشناسی دقیقی ندارد و گمانه‌زنی‌هایی است که از سوی بعضی از مسئولان مطرح می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: نمی‌شود شرایطی که در یک نقطه خاص تهران اتفاق افتاده و فرونشستی را داشته‌ایم به پهنه گسترده‌تری از استان تعمیم بدهیم.

تقی‌زاده با تاکید بر اینکه بعضی از اظهارات مبنای فنی، علمی و کارشناسی ندارد، گفت: در شورای مدیریت بحران این موضوع به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر دستگاه‌های مختلف مستند علمی دارند آن را به استانداری تهران ارائه بدهند تا تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ شود.

وی بیان داشت: دستگاه‌های مختلف تا از قطعیت موضوعی اطمینان حاصل نکردند و بررسی‌های لازم صورت نگرفته است از مطرح کردن آن در فضای عمومی باید اجتناب کنند؛ چراکه موجب نگرانی مردم و شهروندان می‌شود و دل‌نگرانی‌هایی ایجاد می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا فرونشست‌های زمین در فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) خواهیم داشت، گفت: خیر، این مباحث مبنای علمی و کارشناسی ندارد و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرودگاه تهران استانداری تهران عمران تهران فرونشست زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی های اولیه از فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، اظهار داشت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

علیرضا نقوی افزود: زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب وفاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیروهای منطقه در کوتاه ترین زمان مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش‌نشانان یزد به خودروهای درگیر در فرونشست زمین
  • نیمی از چین در حال غرق شدن است
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • تصویری ترسناک از فرونشست زمین در یزد پس از بارش شدید باران + عکس
  • تصویری ترسناک از فرونشست زمین در یزد پس از بارش شدید باران
  • (تصویر) فرونشست ترسناک زمین در شهر یزد
  • عکس/ فرونشست زمین بر اثر بارش باران در یزد
  • ماهگرد ششم تهران
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • فعالیت‌های تحقیقاتی و استنادی مبنای ارتقاء رتبه استادان است