Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوری با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام مسابقات بزرگ فوتبال زمین‌های خاکی ویژه حاشیه شهر مشهد تا ۳۱ شهریور است، گفت: ۴ تیم برتر این دور از رقابت‌ها به لیگ دسته ۲ مشهد صعود خواهند کرد.

«حسن نوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) بیان کرد: مسابقات بزرگ فوتبال زمین‌های خاکی مشهد با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، ایجاد نشاط عمومی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ۶ زمین خاکی حاشیه شهر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد افزود: براساس این گزارش، مسابقات فوتبال زمین‌های خاکی سال گذشته با حضور ۶۴ تیم برگزار شد و امسال نیز با همکاری هیات فوتبال خراسان رضوی و مشهد، قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی، فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، صداوسیما، موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی، اداره ورزش و جوانان و معاونت سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی برپا می‌شود.

 

وی اظهارداشت: آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات فوتبال زمین‌های خاکی مشهد تا سی و یکم شهریورماه است و از چهارم مهرماه این مسابقات آغاز می‌شود ضمن اینکه ۴ تیم برتر این دور از رقابت‌ها به لیگ دسته ۲ مشهد صعود خواهند کرد.

 

نوری عنوان کرد: علاوه بر این، رده سنی برای شرکت در مسابقات فوتبال زمین‌های خاکی مشهد آزاد است، بر این اساس، هر تیم می‌تواند در رده سنی زیر بزرگسالان ۵ بازیکن از رده‌های سنی امید و جوانان را بکار بگیرند.

 

وی گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مسابقات می‌توانند به پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی بسیج محلات حاشیه شهر مراجعه کنند که شامل ۶ ناحیه بسیج حاشیه شهر از جمله مسلم، حر، میثم، بلال، یاسر و کمیل است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان بوشهر خبرگزاری شبستان عاشورا ماه محرم عاشورای حسینی عزاداری محرم مسجد شیراز محرم خطبه های نماز جمعه مسابقات فوتبال فوتبال در زمین خاکی حاشیه شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: برنامه پاکسازی زباله در گردنه دالورا شهرستان فلارد، حاشیه تالاب گندمان، حاشیه رودخانه زاینده‌رود و پل هوره انجام شد.
سعید یوسف پور افزود: دراین برنامه دوستداران محیط زیست، سازمان‌های مردم نهاد و مسئولان مشارکت داشتند.

به گفته وی، هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند