Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:03:45 GMT

نخستین دفتر شعر سمیرا هوری منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۳۳۴۸

نخستین دفتر شعر سمیرا هوری منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دفتر شعر سمیرا هوری با عنوان «دیدار تو در خیال هم ساده نبود» از سوی انتشارات «فصل پنجم» روانه‌ی بازار شده است.

هوری که بیش از یک دهه است  به سرودن شعر مشغول است و در مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نیز از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است به گفته خود بیشترین و تأثیرگذارترین آموزه‌هایش در شعر  را در کارگاه مهدی فرجی کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «دیدار تو در خیال هم ساده نبود» گزیده‌ی چهل و چهار شعر از سال‌ هزار و سیصد و هشتاد و هشت تا سال هزار و سیصد نود و هشت است.

شعرها همه در قالب غزل است و محتوای عاشقانه دارد.

وی در توضیح این اشعار بیان داشته است که این گزیده عاشقانه‌هایی است که در آن سعی کرده‌است با به کارگیری صنایع و آرایه‌های ادبی، راوی اشعاری فنی و قابل‌تأمل باشد و در عین حال با بهره‌گیری از زبان امروز و پرهیز از واژه‌ها و عبارات ثقیل، به ذهن و دل مخاطب و تجربه‌های شخصی‌اش نزدیک باشد.

این دفتر شعر در 55 صفحه و با قیمت 10 هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4717811

منبع: مهر

کلیدواژه: شعر کتاب و کتابخوانی ادبیات کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب گردشگری ماه محرم ترجمه ادبیات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرهنگ ایثار و شهادت نشر نو وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی فرهنگ عمومی تجدید چاپ بازار نشر ادبیات جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرزاده اسماعیل هنیه هم در غزه به شهادت رسید

برادرزاده رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید.   به گزارش ایسنا منابع فلسطینی اعلام کردند محمد عبدالکریم هنیه، برادرزاده اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید و به برادر شهید خود پیوست. محمد عبدالکریم هنیه، در بمباران صهیونیست‌ها در منطقه شیخ رضوان به شهادت رسید.   به نقل از خبرگزاری شهاب، خانواده وی در واکنش به شهادتش تاکید کردند: محمد فدای دین و مسجد الاقصی شد.   روز دوشنبه نیز منابع خبری از شهادت هفتمین عضو خانواده و چهارمین نوه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، دختر شهید محمد اسماعیل هنیه که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود،‌ خبر دادند.   به نقل از الجزیره، به این ترتیب ملاک به پدر و اعضای خانواده‌اش پیوست که چهارشنبه گذشته در روز عید فطر بر اثر حمله صهیونیست‌ها به خودرویشان در غزه به شهادت رسیدند.   پیشتر در حمله چهارشنبه (۲۲ فروردین) ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «الشاطئ» در شهر غزه، سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسیده بودند.   اسماعیل هنیه در واکنش به این خبر گفته بود:‌ «حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه ملت فلسطین به شهادت رسیدند و میان آنها هیچ تفاوتی وجود ندارد.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • برادرزاده اسماعیل هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • (ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
  • تولید برق از داستان های غمبار عاشقانه/ تابوی تخریب تصاویر افراد زنده در چین (فیلم)