Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@12:32:35 GMT

ماهان‌نت: بی نهایت ترافیک با سرعت بسیار بالا

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۳۴۵۴

ماهان‌نت با هدف بهبود تجربه متقاضیان اینترنت پرسرعت و جلب رضایت مشترکین، به شکلی نو اقدام به عرضه سرویس اینترنت پرسرعت نسل چهارم ثابت خود کرده است.

اگرچه از ورود اینترنت به ایران نزدیک به سه دهه می‌گذرد و اپراتورها و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت همواره در تلاش بوده اند سرویسی مطابق با نیاز کاربران و استاندارهای روز دنیا عرضه کنند، اما همچنان سرویس TD-LTE با سرعت بسیار بالا و واقعی و ترافیک نامحدود در سطح پوشش 1100 شهر عرضه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز ماهان نت با عرضه سرویس نامحدود TD-LTE توانسته به شکلی نو به دغدغه کاربران خانگی و سازمانی نسبت به سرعت و ترافیک اینترنت رسیدگی کند.

مطمئناً سرویس‌هایی مانند ADSL با متوسط سرعت 4 مگابیت برثانیه نمی‌توانند نیاز کاربرانی که به محتوای ویدئویی و بازی‌های آنلاین علاقه‌مند هستند را رفع کنند. همچنین مشتریان سازمان‌ها به دلیل بالا بودن تعداد افراد و دستگاه‌هایی که به شبکه اینترنت متصل هستند، نمی‌توانند از یک اتصال با سرعت و پایداری بالا به اینترنت بهره‌مند شوند. از سوی دیگر اینترنت بر بستر فیبر نوری به دلیل بالا بودن هزینه‌ها برای بیشتر کاربران مقرون به صرفه نیست.

در سال گذشته بیشتر اپراتورها و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت سعی داشتند تا با ارئه اینترنت غیرحجمی ADSL خلا سرعت و ترافیک را رفع کنند اما به دلیل محدودیت‌های پورت خالی و نیاز به خطوط تلفن ثابت این امکان نیز میسر نشد و سرویس های غیرحجمی پاسخگوی نیاز مشتری از سرعت بالا نبود. همچنان نیاز به وجود سرویسی با سرعت مناسب و ترافیک بالا که بدون محدودیت‌های پورت و خط تلفن ثابت با قابلیت جابه‌جایی و نصب آسان باشد احساس می‌شد! بعد از بررسی نیاز مشترکان و برای پاسخ به انتظارات آن‌ها، ماهان‌نت برای کاربران حرفه‌ای اینترنت خانگی و سازمانی خود، سرویسی با اینترنت ثابت، سرعت و ترافیک بالا در نظر گرفته است.

اینترنت نامحدود TD-LTE

ماهان‌نت با تفکیک مشتریان خانگی و سازمانی سرویسی مطابق با نیاز هریک از این مشتریان طراحی کرده که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم:

اینترنت نامحدود سازمانی

همان طور که از نام آن پیداست این سرویس برای کاربران سازمانی در نظر گرفته شده است. طی این سرویس اینترنت نامحدود با مصرف منصفانه (FUP) 400 گیگابایت و سرعت تا 50 مگابیت برثانیه در ساعات اداری (8 الی 18) و تا 10 مگابیت برثانیه در ساعات 18 الی 8 صبح عرضه می‌شود و پس از اتمام مصرف منصفانه سرعت سرویس به 5 مگابیت برثانیه کاهش پیدا خواهد کرد. اشتراک ماهانه این سرویس تنها به قیمت 500 هزار تومان است.

اینترنت نامحدود خانگی

سرویس نامحدود خانگی با مصرف منصفانه (FUP) 150 گیگابایت ترافیک و سرعت تا 10 مگابیت بر ثانیه در ساعات 8 صبح الی 18 بعدازظهر و سرعت تا 40 مگابیت بر ثانیه در ساعات 18 بعدازظهر الی 8 صبح عرضه می‌شود و پس از اتمام مصرف منصفانه سرعت سرویس به 5 مگابیت برثانیه کاهش پیدا خواهد کرد.. شایان ذکر است حداکثر سرعت این سرویس در روزهای پنج شنبه و جمعه به تا 40 مگابیت بر ثانیه خواهد رسید.

این سرویس به کاربرانی توصیه می‌شود که می‌خواهند ویدئوهای طولانی و باکیفیت ببینند، به بازی‌های انلاین علاقه‌مندند، زمان زیادی را در اینترنت صرف می‌کنند و می‌خواهند بدون نگرانی برای خرید حجم و افت سرعت، همراه با اعضای خانواده خود از اینترنت به سادگی استفاده کنند. 

شایان ذکر است بسته های فوق برای مدت محدود به این قیمت عرضه می شوند.

ماهان‌نت از سال 1395 به عرضه اینترنت پرسرعت ثابت یا همان TD-LTE پرداخته است اما نکته‌ای که این شرکت را از سایر شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت متمایز کرده، عرضه سرویس‌هایی با ترافیک‌ نامحدود و تضمین سرعت است به گونه‌ای که اگر کاربر از کیفیت سرعت خود ناراضی بود وجه مودم به او عودت داده می‌شود. همچنین استفاده از انواع مودم‌های همراه، مودم‌های داخلی و مودم‌های بیرونی تمام موانع هدر رفت سیگنال را از بین برده و به پایداری سرعت و درنتیجه دریافت کیفیت مطلوب منجر شده است. نکته ای که خدمات ماهان نت را از سایر رقبا متمایز کرده، پوشش دهی خدمات این شرکت در 1100 شهر ایران است.

ماهان‌نت با ایجاد فرآیندی که به سهولت در خرید و استفاده از اینترنت منجر شود، سعی دارد تا با جلب رضایتمندی مشترکان به آن‌ها خدمت‌رسانی کند.

متقاضیان سرویس‌های فوق همواره می توانند از طریق وبسایت ماهان نت Mahannet.ir یا تماس با شماره تلفن‌های 1514 در تهران و 02187277 در شهرستان‌ها، درخواست دریافت سرویس کنند. 

منبع: فرارو

کلیدواژه: ماهان نت اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیمی برود که آخرین شکست آنها را در جام جذفی آن هم در ورزشگاه آزادی رقم زده است. تیمی که در سال‌های اخیر آمار فوق العاده‌ای مقابل سرخپوشان داشته و موفق به کسب ۴ برد در جدال با پرافتخارترین تیم لیگ برتر در ۴ سال اخیر شده است.

اگر به یاد داشته باشید، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فصل ۰۱-۱۴۰۰ بود که پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی در حالی که از قهرمانی لیگ نا امید شده بود باید در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراکی می‌رفت که با مهدی رحمتی نتایج خوبی میگرفت.

آن دیدار در نهایت با نتیجه پرگل ۳ بر۲ به سود شاگردان رحمتی به پایان رسید تا پرسپولیس سومین جام فصل را بعد از سوپرجام و لیگ برتر از دست بدهد.

آلومینیومی‌ها در آن دیدار فرصت زدن گل چهارم به پرسپولیس از روی نقطه پنالتی را هم داشتند که احمد گوهری، گلر کنونی سفیدپوشان اراکی موفق به مهار ضربه محمدرضا آزادی شد تا در نهایت بازی با همان نتیجه ۳ بر ۲ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!