Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:59:19 GMT

فراخوان امریه در سازمان نقشه‌برداری

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۳۴۵۹

فراخوان امریه در سازمان نقشه‌برداری

سازمان نقشه‌برداری کشور از میان دانش‌آموختگان برتر دانشگاه‌های معتبر در مقاطع تحصیلی فوق‌لیسانس و دکتری برای گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی در سال ۱۳۹۸ (امریه) دعوت به‌عمل آورده است.

به گزارش ایسنا، این فراخوان برای دانش‌آموختگان برتر دانشگاه‌های معتبر در مقاطع تحصیلی فوق‌لیسانس و دکتری در رشته‌های فنی و مهندسی (نقشه‌برداری و عمران)، فناوری اطلاعات (سخت‌افزار و نرم‌افزار)، ارتباطات (حوزه اطلاع‌رسانی) و مدیریت (حوزه اقتصاد، آمایش سرزمین و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) صادر شده است.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این فراخوان می‌توانند به سایت سازمان نقشه‌برداری کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امریه سازمان نقشه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳

مازیار مباشری مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی از سازمان فناوری اطلاعات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های این حوزه در سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ گفت: در سال جاری استفاده از فناوری‌های نو و نوین را در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در دستور کار قرار دادیم و همچنین موضوع سامانه صدور مجوزهای کسب و کار وزارت اقتصاد نیز در این حوزه دنبال می‌شود.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که در این حوزه در سال جدید دنبال می‌شود، تنظیم روابط ذی‌نفعان بر بستر ابر دولت الکترونیک است که ابر دولتی، مصوبه‌ای است که در برنامه هفتم به تصویب می‌رسد و تکلیف دستگاه‌ها این است که بر روی ابری که در مراکز داده شکل می‌گیرد، داده‌هایشان را قرار دهند.

مباشری در پایان تصریح کرد: قطعاً در سال ۱۴۰۳ تمرکز زیادی در مهاجرت دستگاه‌ها و قرار دادن داده‌های خود در مراکز داده خواهیم داشت و بسترها و زیر ساخت‌های لازم فراهم می‌شود.

کد خبر 6077949 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • دستگیری گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین
  • دستگیری گردانندگان دو صفحه ضد امنیتی در قزوین
  • گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین دستگیر شدند
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳
  • برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳