Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز شنبه ۲۳ شهریور ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی پژو ۴۰۵ راننده را به کام مرگ کشاند

واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور "نیستان به سرباز" راننده خودرو را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان  گفت: در پی اعلام یک مورد واژگونی خودرو در محور نیستان به سرباز بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در صحنه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با بررسی به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ به رانندگی جوانی ۳۵ ساله از جاده منحرف و واژگون شده است.

او بیان داشت: متأسفانه در این حادثه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و جسدش با کمک نیرو‌های امدادی به سردخانه منتقل شد.

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه تصادف را ناتوانی راننده در کنترل خودرو به علت خستگی و خواب آلودگی اعلام کرده است.

دستگیری سارقان حرفه ای در فنوج 

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت با پنج فقره سرقت در شهرستان "فنوج" دستگیر شدند.

سرهنگ غلامرضا سرگزی فرمانده انتظامی شهرستان فنوج گفت:  دیروز  یکی از تیم‌های پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح شهر فنوج، به یک فرد موتورسوار مشکوک و به منظور بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: با استعلام پلاک موتورسیکلت مشخص که چند روز قبل از شهر بندرعباس سرقت شده است که در این رابطه مأموران موتورسیکلت را توقیف و راکب آن نیز دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

او  ادامه داد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی، مشخص شد که این فرد با همدستی فردی دیگر به صورت حرفه‌ای در امر سرقت موتورسیکلت فعال می‌باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یکسری تحقیقات فنی موفق شدند مخفیگاه دیگر همدست این سارق را شناسایی، و او را نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

سرهنگ سرگزی  افزود: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان فنوج و یک فقره سرقت موتورسیکلت در شهر بندر عباس اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

او در پایان از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق شماره تماس ۱۱۰ به این پلیس اطلاع و موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت موتورسیکلت جدی بگیرند.

۱- موتورسیکلت خود را به لوازم ایمنی مانند سوییچ مخفی، قفل‌های دو شاخه چرخ، قفل و و زنجیر ضدبرش و دیگر قفل‌های ایمنی مجهزکنید.
۲- ساخت کلید یدکی برای موتورسیکلت را به افراد ناشناس و متفرقه نسپارید.
۳- موتور را در مکان امن و مناسب پارک کنید.
۴- از پارک موتور در اماکن تاریک و خلوت تا آنجا که مقدور است پرهیز کنید.
۵- موتورسیکلت را حتی برای لحظه‌ای کوتاه بدون برداشتن سوییچ و در حالت روشن، ترک نکنید.
۶- هیچگاه به بهانه طول نکشیدن کارتان، موتور را روشن نگذارید.
۷- تا آنجا که ممکن است موتور را در مکانی که در معرض دیدتان است پارک کنید.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: تیم تخصصی کلانتری ۱۱ مرکزی شهر کرج حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک می‌شوند و آن را متوقف می‌کنند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه میزان قابل توجهی تجهیزات الکترونیک مربوط به بانک کشف شد و مأموران در تحقیقات تکمیلی متوجه می‌شوند که متهمان اقدام به سرقت این اموال از انبار دو شرکت وابسته بانک‌های دولتی در ماهدشت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کرج مطرح کرد: در این خصوص یک مالخر اموال مسروقه نیز در استان تهران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او اموالی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: شرکت‌ها نسبت به ایمن کردن اماکن و ساختمان‌های خود در جهت پیشگیری از سرقت اقدام کنند و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081853

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه