Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان گفت: تا کنون حدود ۷۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض معیشتی، ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی به سیل‌زدگان استان پرداخت شده است. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدتقی زمانی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده اظهارداشت: تا کنون 77 میلیارد و 300 میلیون تومان کمک بلاعوض به 15 هزار و 680  نفر از مالکان واحدهای خسارت‌دیده از طوفان و سیل در استان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تعمیر 10 هزار و 300 واحدمسکونی نیز با 105 میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض در این مناطق به پایان رسید و سهمیه جدید تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده نیز به شهرستان‌های آسیب‌دیده ابلاغ می‌شود.

مدیرکل بنیادمسکن استان با بیان اینکه ساخت 70 درصد واحدهای مسکونی تخریبی آغاز شده است، افزود: از هفت هزار و 400 واحدمسکونی که در اثر طوفان، رانش زمین و سیل اخیر به طور کامل تخریب شده بود کار بازسازی چهار هزار و 770 واحدمسکونی آغاز شد.

تخلیه شبانه ضایعات صعنتی و کارگاهی درون مسیل‌ها و کانال‌هاتحویل 4 هزار و 300 واحد از 66 هزار واحد آسیب دیده به سیل زدگانهشدار سیلاب‌های ناگهانی و آبگرفتگی در برخی استان‌ها

به گفته وی بیش از سه هزار و 450 واحدمسکونی در مرحله اجرای فونداسیون، دو هزار واحدمسکونی در مرحله احداث ستون، 659 واحدمسکونی در مرحله سقف و 393 واحد نیز در مرحله دیوارچینی قرار دارد.

زمانی‌نژاد بیان داشت: از هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی احداثی در استان آغاز شده و تلاش ما این است که ساخت این واحدها را تا قبل از فرارسیدن فصل سرما به پایان برسانیم.

وی گفت: برخی از مالکانی که واحدهای مسکونی آنان به طور کامل تخریب شده است هنوز برای تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات مراجعه نکردند. بخشی از واحدهای مسکونی نیز در حریم رودخانه‌ها واقع شده‌اند و بخشی نیز درگیر مشکلات وراثی است. در شهرستان گمیشان نیز تعدادی از واحدهای مسکونی میراثی هستند که تلاش همه دستگاه‌ها این است موانع موجود بر سر راه بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده هرچه زودتر برطرف شود.

انتهای پیام/

R41471/P4001/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین

قربانی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان از تمام مردم گلستان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

او گفت: مردم گلستان با حضور پرشور خود در این راهپیمایی و تجمع، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ تخلیه آب از واحدهای مسکونی و اسکان اضطراری ۶۶۳ نفر
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی