Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@03:43:21 GMT

بازگشت یحیی گل‌محمدی به تبریز

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۳۸۶۳

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهر خودرو باید در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باید در تبریز به مصاف ماشین سازی برود و این دیدار بازگشت وی به تبریز محسوب می‌شود.

گل محمدی در لیگ هفدهم فصلی سخت را در تبریز و با هدایت تراکتور پشت سر گذاشت و در نهایت توانست فصل را با این تیم به پایان برساند و در نیم فصل دوم جای خود را به ساغلام ترک تبار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن فصل تراکتور به دلیل محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی با مشکلات زیادی مواجه شد و نمی‌توانست نیازهایش را با جذب نفرات جدید برطرف کند و ناچاراً رو به استفاده از بازیکنان جوان آورد که البته تجربه کافی برای حضور در لیگ برتر و تیمی مثل تراکتور را نداشتند.

تراکتور در آن دوره از رقابت‌ها به قهرمانی جام شهدا هم رسید ولی مدتی بعد به دلیل اختلاف میان سرمربی و مدیرعامل، گل‌محمدی کنار گذاشته شد.

او حالا به شهری برمی‌گردد  که خاطرات تلخ و شیرین زیادی از آن دارد و باید دید دست پر از آن خارج می‌شود یا نه.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی تراکتور آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟