Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:34:20 GMT

چرا تبلیغات آنلاین بازخورد خوبی برای شما دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۳۸۹۸

چرا تبلیغات آنلاین بازخورد خوبی برای شما دارد؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه افراد زمان زیادی را صرف گشت‌وگذار در فضای مجازی می‌کنند و بسیاری از اطلاعات خود را از این طریق دریافت می‌کنند و دیگر روزنامه‌ها، مجلات و حتی بیلبوردها جذابیت و طرفدار بسیاری ندارند و مردم بدون توجه تنها از کنار آن‌ها گذر می‌کنند. اگر شما بتوانید با استفاده از روش‌های مختلف تبلیغات، کسب‌وکار خود را در این فضا به افراد معرفی کنید موفق به جذب بسیاری از مخاطبان خود خواهید شد و یا ترافیک ورودی بسیاری را روانه سایت خود کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبلیغات در گذشته و اکنون

اگر بخواهیم شروع تبلیغات به شکل امروزی را تعیین کنیم، می‌توانیم به قرن هجدهم میلادی و به ظهور روزنامه در اروپا و سپس گسترش آن در جهان مراجعه کنیم. روزنامه و مطالب آن جذابیتی نوین برای اشخاص داشت و توجهات به آن معطوف شده بود. این جلب توجه باعث شد تا کسب‌وکارها برای معرفی خود و محصولات‌شان به سمت روزنامه‌ها روانه شوند و اینگونه همیشه قسمتی از روزنامه‌ها را تبلیغات تشکیل می‌داد. پس از موفقیت این ایده و نمایان شدن تأثیر نوشته و تصویر بر ذهن مخاطب، به تدریج تبلیغات و نوشته‌ها بر روی بخش‌های مهم شهر قرار گرفتند.

در اوایل قرن نوزدهم میلادی و پس از حضور رادیو، رسانه‌های تبلیغاتی به شکل صدا و موسیقی نیز فعال شدند و تبلیغات تا اواسط قرن نوزدهم و تا پیش از اختراع تلویزیون در قالب رادیو و روزنامه و تصاویر در خیابان‌ها و بازار ادامه داشت. تا اینکه تلویزیون نقش بسزایی در حوزه تبلیغات ایفا کرد و تبلیغات دچار تحول جدیدی شد. از آن پس از تلویزیون به عنوان بزرگترین و قوی‌ترین رسانه تبلیغاتی نام برده شد. همزمان تبلیغات محیطی نیز به صورت جدی‌تر دنبال می‌شد و مردم در مکان‌های مختلف با تبلیغات محیطی و بیلبوردهایی که شکل جدید و جذابی به خود گرفته بودند روبه‌رو می‌شدند.

در نهایت با همگانی شدن اینترنت و ورود افراد به دنیای وب، کسب و کارها نیز برای تبلیغات و معرفی و ارائه محصولات خود به تدریج به این فضا قدم گذاشتند و تبلیغات آنلاین به سرعت پیشرفت کرد و امروزه شما در سراسر فضای مجازی با تبلیغات آنلاین مواجه می‌شوید. با توجه به افزایش نمایی حضور اشخاص و در واقع مخاطبین هدف کسب و کارها در فضای مجازی، می‌توان به این نکته اشاره کرد که تبلیغات آنلاین به جایگاه تلویزیون در این حوزه رسیده است و به همین دلیل باید به این بخش توجه بیشتر از پیش داشت.

اهداف اصلی تبلیغات

اهداف اصلی تبلیغات را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد:

تبلیغات آگاه‌کننده: به دسته‌ای از تبلیغات گفته می‌شود که با هدف معرفی محصول یا خدمت جدید، اطلاع رسانی به مخاطبان و آگاه کردن افراد و جامعه هدف ما صورت می‌گیرد. اکثر تبلیغات در این دسته قرار می‌گیرند.

تبلیغات ترغیب‌کننده: گاهی نیاز است که کسب و کارها مخاطبان خود را برای خرید ترغیب کنند و آنان را به گونه ای تشویق کنند تا به سمت اقدام مورد نظرشان سوق داده شوند. برای این دسته از تبلیغات نیاز است تا پیشنهاد، خلاقیت و طراحی جذابی برای مخاطبان ایجاد شود.

تبلیغات یادآور: این دسته از تبلیغات اغلب توسط شرکت‌هایی صورت می‌گیرد که برند شناخته شده‌ای دارند و محصول‌شان نیز در مرحله‌ی بلوغ خود قرار دارد. بنابراین برای یادآوری به مشتریان و مخاطبان خود اینچنین تبلیغاتی را در رسانه‌های مختلف به نمایش می‌گذارند.

تبلیغات آنلاین می‌توانند برای هر سه مدل اهداف تبلیغاتی نتیجه بخش باشند که در حال حاضر به روش‌های مختلفی از جمله تبلیغات کلیکی، تبلیغات ارسالی، تبلیغات گوگل و تبلیغات شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شود. هرکدام از این روش‌ها ویژگی خاص خود را دارد که بسته به نوع کسب‌وکار می‌توانند مفید و مؤثر واقع شوند. در این مطلب تمرکز ما بر روی تبلیغات کلیکی و ارسالی است.

هم اکنون سایت‌های متعددی از جمله پایگاه‌های خبری و اطلاع رسانی در دنیای وب وجود دارند که روزانه بازدیدکنندگان بسیاری از آن‌ها دیدن می‌کنند و به مطالعه و گردش در آن‌ها می‌پردازند. این سایت‌ها فضایی از صفحات خود را جهت تبلیغات کلیکی در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهند که بدین شکل جایگاه‌های تبلیغاتی خیلی مطلوبی برای کسب و کارها ایجاد شده تا بتوانند با استفاده از ویژگی‌ها و روش‌های گوناگون و کاربردی تبلیغات کلیکی خود اعم از همسان، محصول و بنری را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا زندگی و ابزارهای انسان‌ها هوشمند شود. اولین ویژگی مهمی که در تبلیغات آنلاین می‌توان به آن اشاره کرد هوشمند بودن آن است. این بدان معنی است که تبلیغات برای افرادی نمایش داده خواهد شد که مورد هدف کسب و کارهاست. در واقع با توجه به محتوای سایت‌های نمایش‌دهنده و با توجه به نوع کاربرانی که از آن بازدید می‌کنند، تبلیغات کسب و کارهای متناسب در آن قرار خواهد گرفت. تبلیغات می‌توانند بر اساس محتوا و موضوع، زمان نمایش، لوکیشن و مکان کاربران، دستگاه نمایش مورد استفاده کاربران و سایت نمایش‌دهنده دسته بندی و نمایش داده شوند. این ویژگی باعث خواهد شد تا نرخ تبدیل بالایی برای هدفی که در نظر گرفته شده بود ایجاد شود. ترافیک بسیاری که به سمت سایت‌های نمایش‌دهنده روانه می‌شود پتانسیل خوبی از مخاطبان هدف کسب و کارهای مختلف اعم از شناخته شده و نوپا به همراه می‌آورد که با استفاده مناسب از تبلیغات آنلاین، به راحتی قابل هدایت به سمت اقدام یا سایت مورد نظر کسب و کارها خواهد بود که در نتیجه می‌توانند با قیمت مقرون به صرفه، ترافیک زیاد و مفیدتری جذب کنند.

یکی از ویژگی‌های مهمی که در تبلیغات کلیکی وجود دارد، محاسبه هزینه تبلیغات وابسته به تعداد کلیک‌ها است. این بدان معنی است که مدیران تنها در ازای تعداد کلیکی که روی آیتم‌های تبلیغاتی آن‌ها صورت می‌گیرد هزینه پرداخت خواهند کرد. علاوه بر این، به دلیل هوشمند بودن تبلیغات آنلاین و استفاده از ابزارهای جدید، مدیران کسب و کارها قادر خواهند بود که آمار کلیک‌ها، بازدیدها، اقدامات صورت گرفته توسط بازدیدکنندگان و ویژگی‌های بازدیدکنندگان را در اختیار داشته باشند و با استفاده از آن به تحلیل رفتار کاربران بپردازند و در نهایت با بهبود آیتم‌های تبلیغاتی خود به نتیجه دلخواه‌شان دست یابند.

تبلیغات همسان سبک جدید و مهمی از تبلیغات آنلاین هستند که با هدف جلوگیری از نادیده گرفته شدن توسط کاربران ایجاد شده است. این تبلیغات کاملا مشابه ظاهر سایت یا رسانه‌ای که در آن قرار می‌گیرند، نمایش داده می‌شوند و حس مشابه مطالب و محتوای اصلی سایت به کاربر القا می‌کنند. از این رو میزان کلیک بر روی آن توسط بازدیدکنندگان به طرز قابل توجهی افزایش می‌یابد.

تبلیغات بنری نیز اگر از ویژگی‌های حرفه‌ای برخوردار باشند مؤثر خواهند بود. اول از همه لازم است که تبلیغات بنری طراحی اصولی و قوی داشته باشند تا جذب اولیه مخاطبان را به همراه داشته باشند. همچنین باید پیام ارزشمندی را به بیننده منتقل کنند تا پس از جذب اولیه مخاطب، مخاطب را به دنبال خود بکشد. برای نرخ کلیک به ازای بازدید ( CTR ) نیز باید هدف‌گذاری شود. تبلیغ بنری مفید تبلیغی است که دارای جایگاه تبلیغاتی و محل نمایش مناسبی باشد.

یکی از جذاب‌ترین روش‌های تبلیغات کلیکی، ریتارگتینگ نام دارد. این روش برای ترغیب مشتریان و کاربرانی است که پیش از این از سایت کسب‌وکار دیدن کرده‌اند یا اقدام به خرید کرده‌اند و خرید را ناتمام رها کرده باشند. در این روش کاربر مورد نظر دنبال می‌شود و در سایت‌های مختلف تبلیغات محصول و کسب و کار شما به او نمایش داده خواهد شد. در این مورد باید در نظر داشت که بهتر است از پیشنهادهای جذاب در زمان مناسب استفاده کرد تا نتیجه دلخواه حاصل شود.

یکتانت، بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران، تمامی مدل‌های تبلیغاتی نام برده شده را برای تمامی کسب‌وکارها ارائه می‌کند و با بهره‌گیری از کادری قوی و روش‌های نوین، تبلیغاتی با بازخورد مطلوب و نتیجه‌ی ملموس ایجاد می‌کند. هم اکنون بسیاری از کسب‌وکارهای حرفه‌ای و حتی نوپا برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان و مخاطبان‌شان از کمپین‌های پیشنهادی یکتانت استفاده می‌کنند. اگر شما نیز می‌خواهید مانند کسب‌وکارهای موفق و پرطرفدار، مخاطبان بسیاری را از پربازدیدترین سایت‌ها به دست بیاورید، می‌توانید با مشاورین مجرب یکتانت ارتباط برقرار کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4717370

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنت بانک رفاه کارگران صنعت خودروسازی خرید و فروش قیمت دلار کاشت مو گروه خودروسازی سایپا مشاوره حقوقی قیمت طلا مواد شیمیایی ساختمان سازی نظام بانکی قیمت خودرو روابط عمومی ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و قرقیزستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و قرقیزستان امروز _چهارشنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و قرقیزستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران - قرقیزستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747418

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین