Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@20:47:59 GMT

تکواندو گرندپری ژاپن| مردانی به مدال برنز رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۳۹۵۴

تکواندو گرندپری ژاپن| مردانی به مدال برنز رسید

کاپیتان تیم ملی تکواندو کشورمان با شکست در دیدار نیمه‌نهایی مرحله دوم گرندپری در سال ۲۰۱۹ به مدال برنز رسید. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم  از مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از صبح (شنبه - 23 شهریورماه) با برگزاری رقابت‌های 58- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم پیگیری شد و سجاد مردانی با شکست در دیدار نیمه‌نهایی به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در وزن  80+ کیلوگرم، سجاد مردانی ابتدا در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل رافائیل آیوکائف  از روسیه با نتیجه 9 بر 7 به پیروزی رسید. او در مرحله یک هشتم نهایی بنیز ا نتیجه 8 بر 7 از سد استفن لامبدین از آمریکا گذشت.

مردانی با برتری 4 بر 3 مقابل مایکون سیکوئرا، دارنده مدال برنز المپیک ریو و نفر سوم مسابقات جهانی 2019 از برزیل، به دیدار نیمه‌نهایی صعود کرد. کاپیتان تیم ملی تکواندو کشورمان در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف کیو دون این از کره‌جنوبی رفت و با نتیجه نزدیک 5 بر 4 مغلوب حریف خود شد تا به مدال برنز دست پیدا کند.  مردانی در مرحله نخست مسابقات گرندپری نیز به مدال برنز رسیده بود. 

در این وزن سعید رجبی دیگر نماینده کشورمان ابتدا با نتیجه 23 بر 20 مقابل کارلوس سانسورس از مکزیک به پیروزی رسید، اما با شکست  7 بر 5 مغلوب کیو دون این از کره جنوبی از گردونه مسابقات کنار رفت.

همچنین آرمین هادی‌پور نماینده وزن  58- کیلوگرم  کشورمان در این رقابت‌ها ابتدا در مرحله یک شانزدهم با نتیجه 19 بر 7 مقابل لئون گلاسنویک ار کرواسی به پیروزی رسید. او در مرحله یک هشتم نهایی به دلیل عدم حضور تکواندوکار ترکیه‌ای به دور یک چهارم نهایی صعود کرد.

هادی‌پور  در این مرحله با نتیجه  12 بر 5 مقابل صفوان خلیل  از استرالیا پیروز شد. او در مرحله نیمه‌نهایی نیز در مقابل  آدرین ویسنته، قهرمان اروپا در سال 2018  از اسپانیا با ارائه مبارزه‌ای بسیار خوب با نتیجه 19 بر 5  به برتری رسید تا به دیدار نهایی صعود کند. وی در فینال به مصاف حون جانگ از کره‌جنوبی می‌رود.

در همین وزن فرزان عاشورزاده دیگر نماینده کشورمان در نخستین گام با  نتیجه 15 بر 9 مغلوب آدرین ویسنته از اسپانیا شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

روز گذشته نیز میرهاشم حسینی نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان موفق به کسب مدال طلا شد و سروش احمدی از دور مسابقات کنار رفت.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

تکواندو گرندپری ژاپن|هادی‌پور فینالیست شد

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فرزان عاشورزاده آرمین هادی‌پور سعید رجبی سجاد مردانی مسابقات گرندپری تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرزان عاشورزاده آرمین هادی پور سعید رجبی سجاد مردانی مسابقات گرندپری تکواندو فرزان عاشورزاده آرمین هادی پور سعید رجبی سجاد مردانی مسابقات گرندپری تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان، امروز عصر و در مرحله نیمه نهایی میثم قشلاقی بوکسور وزن ۸۰ کیلوگرم کشورمان که پیش از این مقابل کاراتبایف ازبکستانی به پیروزی رسیده بود برابر الیاس ماگمادوف از روسیه پیروز شد و به فینال رقابتها راه یافت. وی در دیدار پایانی با نماینده میزبان مبارزه می‌کند.

علی فتحی در وزن ۹۲ کیلوگرم، مقابل توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسید.وی پیش از این مقابل روشن سولیوف ازبکستانی پیروز شده بود. فتحی در مرحله فینال با بوکسوری از ازبکستان روبه رو خواهد شد.

روزبه صفری نیز در وزن ۹۲+ کیلوگرم که پیش از این الیم بیکو از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل رمضان کارانکوف از روسیه به دلیل پارگی اَبرو و با تشخیص داوران شکست خورد تا با مدال برنز به کار خود در این رقابتها پایان دهد.

مبارزات فینال اوزان مختلف، فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.

مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، محمد نورانی، کسری طهماسبی، میثم قشلاقی، سالار رادمرد، علی فتحی و روزبه صفری؛ بوکسورهای اعزامی ایران به این تورنمنت هستند. فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی به‌همراه فونتس و مهدی طلوتی نیز اعضای کادر فنی را در این تورنمنت تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084704

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • امین کاویانی‌نژاد المپیکی شد
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد/ گره کور بالاخره باز شد
  • سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم