Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال تراکتور در دیدار مقابل ذوب‌آهن یک بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته سوم لیگ برتر از ساعت 19:45 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه فولادشهر در حالی به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت که مصطفی دنیزلی به جز مازولا، تمام بازیکنان خود را برای این دیدار در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر ایمانی که به دلیل مصدومیت در چند جلسه از تمرینات تیمش غایب بود، برای این بازی در لیست 18 نفره تیمش قرار دارد و علاوه بر این بازیکن،‌ اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی و رشید مظاهری هم که در اردوی تیم ملی حضور داشتند، با بازگشت به تمرینات آماده دیدار با ذوب‌آهن شده‌اند.

همچنین خبر دیگر از تراکتور این است که مازولا، هافبک برزیلی این تیم که با هماهنگی کادرفنی دوران نقاهت خود را در ترکیه سپری می‌کند،‌ طبق هماهنگی با باشگاه قرار است در روزهای پایانی هفته به تبریز بازگردد تا وضعیت مصدومیتش از ناحیه کشاله پا دوباره مورد بررسی قرار بگیرد.

واکنش باشگاه تراکتور به شایعه ارسال فهرست طلبکاران استقلال به AFC؛ می‌خواهند بی‌کفایتی و بی‌تدبیری‌شان را توجیه کنندفیزیوتراپی هافبک برزیلی تراکتور در ترکیه! انتهای  پیام/ R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مصطفی دنیزلی تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مصطفی دنیزلی تراکتورسازی تبریز مصطفی دنیزلی تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، پس از جدایی توافقی پاکو خمس از تراکتور تبریز شایعات زیادی در رابطه با جایگزین سرمربی اسپانیایی بر روی نیمکت تی‌تی‌ها به گوش می‌رسید.

حالا اما این اعلام کرد: «مذاکرات برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده است و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جزو گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند».

کد خبر 846325 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند