Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید کانون رضوی پلاک هشت آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی ۳۱۳ بسته تحصیلی میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید کانون رضوی پلاک هشت  آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی؛ در اولین برنامه خود، طی ماه گذشته و در اقدامی خداپسندانه نسبت به تهیه کیف و لباس نو برای دانش آموزان کم بضاعت و بیبضاعت اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، این اکنون با همکاری مردم خیر شهرستان تبریز طی ماه جاری مبلغی بالغ بر 25 میلیون تومان جمع آوری کرد که همه صرف خرید اقلام تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند شد.

کانون رضوی پلاک هشت با نیت تعداد یاران حضرت مهدی(عج) در زمان ظهور، 313 بسته کامل تحصیلی شامل کیف، دفتر، جامدادی و... آماده و در اختیار دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت قرار داده است.

گفتنی است، کانون رضوی پلاک هشت آستان قدس رضوی کمتر از دو ماه است که در شهرستان تبریز با همت جوانان امام رضایی و در راستای کمک رسانی به قشر نیازمند جامعه شروع به فعالیت کرده است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم استان بوشهر عاشورا خبرگزاری شبستان عزاداری محرم عاشورای حسینی نماز ظهر عاشورا تاسوعای حسینی نماز جمعه بسته تحصیلی دانش آموزان نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌ های درسی سال تحصیلی آینده از ۲۸ فروردین

به گزارش جام جم آنلاین، برای توسعه دولت الکترونیک و به‌منظور تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به کتاب ها‌ی درسی، نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان و همچنین کتاب‌ های درسی دانش‌آموزان استثنایی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی irtextbook.ir توزیع می‌شود.

مدارس موظفند هرچه سریع‌تر با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌ آموز به کافی‌نت‌ها پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌ های درسی سال آینده از سه‌ شنبه
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • کتب درسی از سه‌شنبه ثبت سفارش می‌شود
  • زمان ثبت سفارش کتب درسی اعلام شد
  • ثبت سفارش کتاب های درسی از سه‌شنبه/ توزیع کتاب ها در شهریور
  • ثبت سفارش کتاب‌ های درسی سال تحصیلی آینده از ۲۸ فروردین
  • ثبت سفارش کتب درسی از سه‌شنبه/ توزیع کتب در شهریور
  • اعلام جزئیات ثبت‌نام کتب درسی سال تحصیلی آینده
  • ۱۶۰ میلیون پاکت شیر در مدارس توزیع شد/ ۱۵ نوبت دیگر تا پایان سال تحصیلی