Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، اکرم فداکار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، امروز، 23 شهریورماه در نشست با احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد بر حل معضل اشتغال ایثارگران تأکید و اظهار کرد: حل معضل اشتغال ایثارگران از اولویت‌های دولت است و مجموعه استان تمام تلاش خود در این خصوص انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فداکار با بیان این‌که شهدا رمز پایداری انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: عظمت و عزت ایران اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهیدان راه حق و فضیلت است و باید همواره یادشان را در جامعه زنده نگه داشت.

وی خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه‌ای شرعی و تعهدی ملی خواند و افزود: ملت مسلمان ایران قدردان ایثار بزرگ شهدا بوده و هست و دولت که منتخب مردم است وظیفه خود می‌داند که نیازهای این عزیزان را مرتفع کند.

فداکار با اشاره به مشکلات حوزه اشتغال گفت: با توجه به مشکلات کنونی کشور و کمبود اعتبار در این حوزه، باید جوانان را به سمت کارآفرینی سوق داد تا اشتغالی پایدار داشته باشند و از گرایش به استخدام دولتی کم کرد.

احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست از حمایت دولت و مسئولان ارشد استان در ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.

ابراهیمی اظهار کرد: جامعه ایثارگری همواره یار و یاور مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند و وظیفه خود می‌دانند با کمک به مسئولان کشور در راستای حراست از دستاوردهای ارزشمند شهدا گام بردارند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قانونی که برای اشتغال ایثارگران لحاظ شده است خواستار همکاری و نظارت بیشتر مسئولان برای استفاده حداکثری از این ظرفیت شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا اشتغال ایثارگران ایکنا یزد استانداری یزد احمد ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه به همه جامعه ایثارگری از جمله فرزندان و همسران شهدا فاقد مسکن واحد مسکونی یا زمین واگذار می‌شود، گفت: اشتغال ۲۴ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد فراهم می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر با اشاره به حماسه‌آفرینی نیروهای مسلح در حمله پهپادی و موشکی به اسرائیل غاصب، اظهار داشت: این عملیات قدرت و اقتدار ایران اسلامی در برابر ظالمان و جنایتکاران را نشان داد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه اسرائیل نمایشگاه تمدن غرب است تصریح کرد: اسرائیل غاصب هیچ مرزی در توجه به ارزش اخلاقی و احترام به انسان و انسانیت قائل نیست، اما در مقابل آن تمدنی در ایران اسلامی شکل گرفته که نمایشگاه احترام به ارزش‌های والا انسانی و انسانیت است.

وی با اشاره به قتل و عام زنان، کودکان و سایر مردم بی‌دفاع و بیگانه غزه در 6 ماه توسط رژیم صهیونیستی و حامیان آنان تصریح کرد: حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران با مشارکت سایر نیروهای مسلح سیلی محکمی به کودک‌کشان صهیونیستی و حامیان آن بود.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امسال به همه جامعه ایثارگری در کشور مسکن و یا زمین مسکونی واگذار می‌شود گفت: رسیدگی به خانواده ایثارگران در استان بوشهر در اولویت قرار دارد و خدمات‌رسانی به این عزیزان تسریع یافته است.

معاون رئیس جمهور از جذب 100 درصدی تسهیلات اشتغال‌زایی جامعه ایثارگری استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: امسال سهمیه استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد در کشور 32 هزار نفر است و ضمن استخدام همه 24 هزار نفر بیکار این عرصه بخش دیگری هم جذب می‌شوند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه بنیاد و امور ایثارگران استان بوشهر در جذب منابع مالی اشتغال‌زایی دستگاه برتر معرفی شده است گفت: امسال هم تسهیلات بانکی اشتغال‌زایی مناسبی تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه در 2 سال گذشته همه مطالبات جامعه ایثارگری پرداخت شده است تصریح کرد: میزان مستمری والدین شهدا از 3.5 میلیون تومان قبل از دولت سیزدهم اکنون به 15 میلیون تومان رسیده است.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پروژه مجموعه ایثار از مصوبات سفر رئیس جمهور تاکید کرد: باید اعتبارات استانی و بنیاد شهید از مرکز به این پروژه در استان بوشهر تخصیص یابد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به راه‌اندازی فاز نخست پروژه مجموعه ایثار مجموع اعتبارات پروژه ایثار در استان را 12 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در پروژه ایثار استان بوشهر، 5.3 میلیارد تومان توسط استان تامین می‌شود و 6.7 میلیارد تومان هم از محل اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران تخصیص می‌یابد.

قاضی‌زاده هاشمی پرداخت 10 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به خانواده ایثارگران استان بوشهر را یادآور شد و افزود: پرداخت مطالبات حوزه درمان جامعه ایثارگری استان بوشهر بروزرسانی شده است.

امسال به همه ایثارگران فاقد مسکن استان بوشهر زمین واگذار می‌شود

استاندار بوشهر هم با بیان اینکه به فعالیت‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان توچه ویژه‌ای شده است تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس و دانشگاه‌های استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار دارد و سال گذشته دانش‌آموزان 60 مدرسه شهر بوشهر در تشییع شهدای گمنام اقدام کردند و این درحالی است که در همه مدارس استان یادواره شهدای دانش‌آموز برگزار شد.

احمد محمدی‌زاده تجلیل از همسران شهدا را یکی دیگر از اولویت‌های استان بوشهر دانست و بیان کرد: واگذاری زمین به خانواده ایثارگران استان بوشهر از موضوعات مهم استان بوشهر است و امسال به همه ایثارگران فاقد مسکن زمین واگذار می‌شود.

وی یکی از مهمترین اولویت‌های استان در بخش ایثار و شهادت را کمک به تولیدات فاخر هنری در زمینه معرفی شهدا، آثار و اندیشه‌های آنها دانست و بیان کرد: رزمندگان استان بوشهر در 8 سال دفاع مقدس در سه جبهه هوایی، دریایی و زمینی حضور فعال داشتند و شهدا و سرداران بزرگی تقدیم شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه هیچ اثر هنری ماندگار از شهدای استان بوشهر تاکنون تولید نشده است تاکید کرد: تولید آثار هنری ماندگار از شهدای استان بوشهر به ویژه شهید ماهینی، نادر مهدوی، خلبانان و فرماندهان نیروی هوایی بوشهر از جمله شهیدان ستاری، یاسینی، دوران، و بابایی و شهیدان نیروی انتظامی استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

حمایت مالی از تولیدات آثار فرهنگی مرتبط با شهدا، خانواده‌های آنان

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران هم حمایت مالی از تولیدات آثار فرهنگی مرتبط با شهدا، خانواده‌های آنان و ایثارگران در دستور کار قرار دارد افزود: مانعی برای حمایت از تولیدات و آثار هنری فرهنگی ماندگار نداریم.

سید محمد صادق هاشمی افزود: اکثریت بندهای سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب به بنیاد شهید و امور ایثارگران، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: در بند پنجم ابلاغیه این سیاست‌ها، بر ایجاد شبکه‌های مردمی و عوامل تقویت کننده این فرهنگ در اقشار مختلف جامعه تاکید شده است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: در این شورا نیاز است که مسائل مهم، خاص و دارای قابلیت اجرایی مطرح و بر اجرای مصوبات آن نظارت شود.

هاشمی، بوشهر را پایتخت مقاومت ایران دانست و عنوان کرد: تاریخ مبارزاتی این استان از زمان حضور پرتغالی‌ها تا انگلیسی‌ها و پس از آن در دوران دفاع مقدس مملو از رشادت‌ها و حماسه‌های بی‌نظیر مردم این بخش از خاک ایران اسلامی است.

در این نشست دومین مرحله واگذاری زمین مسکونی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر با حضور قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و‌امور ایثارگران، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر واگذار شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام