Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@23:57:16 GMT

کشف 8 تن شکر احتکار شده در یک انبار خانگی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۴۵۷۰

کشف 8 تن شکر احتکار شده در یک انبار خانگی

به گزارش خبرگزاری برنا؛ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و احتکار مقدار قابل توجهی شکر در انبار یک منزل مسکونی، موضوع در دستورکار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اشتهارد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد اظهار کرد: مأموران پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر مراجعه کرده و در بازرسی از انبار هشت تن شکر احتکار شده کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را 400 میلیون ریال برآورد کردنده اند، مطرح کرد: پس از تکمیل پرونده متهم به همراه کالای کشف شده، تحویل تعزیرات حکومتی شهرستان اشتهارد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعزیرات شکر فرمانده انتظامی شهرستان برنا کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟

فرمانده انتظامی بندرعباس، از فوت سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس سرهنگ عباس علی یاری، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: عصر روز دوشنبه، 3 اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بة‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد