Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@21:08:10 GMT

ترافیک سنگین در محور کندوان

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۴۵۷۳

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محورهای اصلی مازندران به‌صورت بارانی و برخی مقاطع لغزنده است و ارتفاعات استان نیز به‌صورت مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است. ناطقان: علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌ای و ترافیکی محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها به‌صورت بارانی و برخی مقاطع لغزنده است و ارتفاعات استان نیز به‌صورت مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به ترافیکی سنگین در محور کندوان، افزود: باتوجه به این شرایط محدودیت یک‌طرفه محور کندوان با تاخیر اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین تردد خودروها در محورهای هراز به‌صورت پرحجم و در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت روان است.

این مسؤول بیان کرد: باتوجه به وضعیت ترافیکی پرحجم در محور هراز احتمال لغو این محدودیت وجود دارد که در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور هراز کماکان ممنوع است، تصریح کرد: همچنین تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت دو بامداد فردا ممنوع خواهد بود.

وی یادآور شد: با توجه به بارش باران تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر ریزش و رانش گزارش شد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: توصیه ما به رانندگان این است با رعایت احتیاط در محورهای کوهستانی استان تردد کنند، به این دلیل که احتمال ریزش یا رانش وجود دارد که در زمان بارندگی بیشتر می‌شود. منبع: فارس برچسب ها: ترافیک سنگین ، محور کندوان ، کاهش دید

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترافیک سنگین محور کندوان کاهش دید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از اجرای عملیات پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ خبر داد. - اخبار استانها -

کوروش روشن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از آمل با اشاره به ریزش سنگ در چند نقطه محور هراز گفت: این ریزش در پی بارندگی شدید در شب گذشته حدود شش عصر و روز سه شنبه در 30 کیلومتری آمل به تهران منطقه لهاش تا 90 کیلومتر امام‌زاده هاشم یعنی حدود 65 کیلومتر از محور اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، در حال انجام است، افزود: چهار اکیپ اعم از کامیون‌های تیغ دار، گریدر، لودر، خودروهای نیمه سنگین راهداری به همراه 30 نفر از نیروهای راهداری مشغول پاکسازی محور هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از خسارت یک دستگاه خودروی سمند در پی ریزش سنگ خبر داد و گفت: این اتفاق در پی عدم توجه راننده خودرو به تذکرات پلیس راه و عوامل راهداری مبنی بر محدودیت تردد اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران رخ داد. 

روشن یادآور شد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون محور هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، گفت: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، شاهد شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده هستیم.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای هراز گفت: از رانندگان و مسافران درخواست می‌شود با توجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیرضروری در این جاده خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور