Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یادواره عملیات رمضان در همدان خطاب به گزافه‌گویی‌های ترامپ گفته بود: ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم، بهتر است بپرسی، ما حوادث سختی را پشت سر گذاشتیم. ما تشنه شهادت و از بین بردن استکباریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فیلمی که به تازگی از بیانات سردار سلیمانی منتشر شده، آمده است: «ما از اول انقلاب تا به امروز با تمسک به فرهنگ امام حسین(ع) در همه عرصه‌ها توانستیم همه پیروز‌هایمان را از همین راه بگیریم. این جبهه با تعصی به امام حسین(ع) و اهل بیت و اصحاب او تربیت پیدا کرده است. و روز به روز یک تولد جدیدی پیدا می‌کند. دیروز فقط شعبه ایران داشت، امروز شعبات متعددی به وجود آمده، امروز انصارالله یمن نیز به امام حسین(ع) و اهل بیت او اقتدا می‌کند.»

در ادامه این فیلم را با جزئیات کامل مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شنیدنی ها سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از ملت فلسطین خواست از امروز جمعه تا دوشنبه آینده به مسجدالاقصی آمده و در آن تجمع و تحصن کنند.

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزرای دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای از ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی خواست که از نماز جمعه امروز تا دوشنبه آینده برای حفاظت، دفاع و خنثی کردن توطئه‌های رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی آمده و در آن اعتکاف و تحصن کنند.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که گله‌های شهرک‌نشین صهیونیست که به اصطلاح خود را «جماعت هیکل» می‌نامند، می‌خواهند با برپایی آئین یهودی و قربانی کردن در صحن‌های مسجدالاقصی در روز‌های یکشنبه و دوشنبه به این مکان مقدس هتک و حرمت کنند.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که به عموم ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی که ثابت کرده‌اند در خط اول دفاع از قبله اول مسلمین و سومین حرم شریف مسلمانان قرار دارند، ادای احترام کرده و از آن‌ها می‌خواهیم که به روند دفاع از قدس و مسجدالاقصی با تمام توان در برابر دشمن اشغالگر فاشیستی و جنایتکاران جنگی مانند «بن غفیر» ادامه دهند.

جنبش حماس سراسر امت اسلامی و آزادگان جهان را به تشدید همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از غزه، قدس و مسجدالاقصی و مبارزات مشروع ملت فلسطین تا توقف جنگ و احقاق حقوق این ملت در زمینه آزادسازی سرزمین و مقدسات خود دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو در کلاله
  • صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است
  • فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی
  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی