Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از واس، «خالد بن سلمان» ‌معاون وزیر دفاع عربستان سعودی باانتشار توئیتی مجددا تأکید کرد که کشورش از دولت مستعفی یمن و «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌ فراری آن حمایت می‌کند. 

وی در این توئیت نوشت که  به دستور «محمد بن سلمان» ‌ولیعهد سعودی با منصور هادی دیدار کرده و پیام قدردانی کشورش از «تلاش‌ها و خرد او» را منتقل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خالد بن سلمان در این دیدار که به توصیف خود مثبت و ایجابی بوده بر حمایت ریاض از منصور هادی برای حفاظت از دولت مستعفی و بازگشت امنیت و ثبات در یمن تأکید کرده است. 

وی در ادامه افزود: «در این نشست روابط دو جانبه و شراکت استراتژیک و اهمیت گفت‌وگو برای بررسی موضوعات داخلی یمن و نیز ادامه هماکاری و هماهنگی در زمینه مبارزه با جنبش انصار الله یمن و مبارزه با تروریسم و تأمین امنیت ناوبری بررسی شده است». 

واس گزارش داد که خالد بن سلمان در این دیدار بر موضع ثابت عربستان در حمایت از دولت مستعفی تأکید کرده است تا صلح و ثبات بر اساس اصول متعارف صلح در طرح ابتکاری کشورهای خلیج‌فارس و مکانیزم اجرائی آن فراگیر شود. 

وی تأکید کرد که امنیت یمن بخشی از امنیت عربستان است و تمایل و اشتیاق هادی برای گفت‌و‌گو به منظور حل مشکلات ستودنی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دولت مستعفی یمن خالد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس

هادی چوپان در شیراز میهمان غلامحسین پیروانی بود.

طرفداری | هادی چوپان، قوی‌ترین مرد جهان، در سفری به شیراز با غلامحسین پیروانی، اسطوره فوتبال ایران، دیدار کرد.

چوپان که به تازگی عناوین قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک آمریکا و انگلیس را به دست آورده است، این روزها در حال استراحت است و می خواهد به زودی خودش را دوباره آماده رقابت ها کند.

افشین پیروانی، برادر غلامحسین پیروانی و مدیر تیم پرسپولیس، نیز در این دیدار حضور داشت و عکسی از این ملاقات را در فضای مجازی منتشر کرد.

این دیدار بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس