Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی میدانی، رئیس مرکز قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش (آجا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برگزاری مرحله نهایی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این مسابقات از فردا، 24 شهریورماه به مدت چهار روز تا 27 شهریورماه به میزبانی ستاد آجا و در محل دژبان مرکز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه رقابت‌های فوق در چهار بخش همسران، فرزندان دختر و پسر و بانوان شاغل انجام می‌شود، تصریح کرد: این دوره از مسابقات با راهیابی 616 شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و کل قرآن کریم و همچنین مفاهیم براساس جزء نوزدهم تفسیر نمونه آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی و جمعی از نویسندگان و اذان در بخش آقایان برگزار خواهد شد.
میدانی بیان کرد: این دوره از مسابقات با داوری داوران بین‌المللی متخصص رویکرد جوان‌گرایی براساس تأکیدات مقام معظم رهبری و همچنین افزودن رشته حفظ یک جزء به منظور ایجاد زمینه‌ای برای تشویق حضور حداکثری در این رشته و افزودن محفوظات در دوره‌های بعدی مسابقات و بهره‌گیری از استاد راهنما در سالن مسابقات برپا خواهد شد.
رئیس مرکز قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با تأکید بر حضور نماینده ستاد عالی مسابقات طی چهار روز رقابت و بررسی روند برپایی مسابقات از حیث تطابق با دستورالعمل‌های سازمان اوقاف، اظهار کرد: از دیگر نوآوری‌های این دوره از مسابقات می‌توان به واگذاری میزبانی مسابقات برای دومین سال به ادارات پنجگانه نیروی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد آجا از حیث پشتیبانی اشاره کرد. اما تأمین محتوای نرم‌افزاری مسابقات و تأین داور، نمره و مشخص کردن نفرات برتر هر رشته و تأمین هدایا بر عهده سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش است.
وی تأکید کرد: آیین اختتامیه این دوره از مسابقات، 27 شهریورماه در سالن همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی ـ سیاسی آجا با حضور فرماندهان لشکری و مسئولان کشوری، همراه با تجلیل از رتبه‌های اول تا سوم هر رشته و همچنین تقدیر از پیشکسوتان قرآنی و مدیران قرآنی و خانواده‌های قرآنی ارتش برگزار خواهد شد.
میدانی اضافه کرد: همچنین در این دوره از مسابقات رقابت بخش همسران در رشته حفظ برای نخستین بار از رقابت فرزندان جدا شده است. همچنین رقابت فرزندان در دو گروه زیر 15 سال و بالای 15 سال انجام می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن سازمان عقیدتی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین

قاسم زاده رییس نمایندگان تام الاختیار سازمان سنجش استان قزوین گفت: ۱۵ هزار و ۵۴۲ نفر داوطلب شرکت در نوبت اول آزمون سراسری هستند که ششم و هفتم اردیبهشت با هم رقابت خواهند کرد.

قاسم زاده افزود: ۶ هزار و ۶۴۷ نفر در رشته تجربی، ۹۹۰ نفر در رشته زبان، ۶۲۶ نفر در رشته هنر، هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی در دو نوبت صبح و عصر ششم و هفتم اردیبهشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی، آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد