Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@16:28:29 GMT

شکایت یک سازمان خیریه علیه پلیس انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۴۸۸۵

شکایت یک سازمان خیریه علیه پلیس انگلیس

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فایوپیلارز، تعدادی از کارکنان سازمان خیریه Human Aid UK که در 9 جولای (18 تیر) قصد داشتند برای ارسال کمک به فلسطینیان به نوار غزه سفر کنند، در فرودگاه هیثرو لندن با برخورد نامناسب پلیس گذرنامه روبرو شدند.   پلیس وسایل آن‌ها را تفتیش کرد و پول‌هایی که برای کمک به فلسطینیان با خود همراه داشتند را از آنان گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمیمه 7 قانون ضد تروریسم انگلیس به پلیس گذرنامه اجازه می‌دهد تا افراد را برای بررسی احتمال دخالت آن‌ها در اعمال تروریستی تا 6 ساعت در بازداشت نگه دارند.

مسئولان این خیریه که برای افراد نیازمند در مناطقی همچون یمن، سوریه و غزه غذا و امکانات بهداشتی تهیه می‌کند، می‌گویند این اقدام پلیس در چارچوب فشار و سختگیری‌های کمیسیون خیریه انگلیس علیه سازمان‌های خیریه اسلامی در این کشور قابل تفسیر است. در همین چارچوب، حساب‌های بانکی بسیاری از سازمان‌های خیریه اسلامی مسدود و تبلیغات منفی در رسانه‌ها علیه این سازمان‌ها نیز تشدید شده است.
این سازمان در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: با وجود همه فشارها ما همچنان برای قربانیان جنگ، غذا و امکانات بهداشتی تهیه می‌کنیم. همچنین مصمم هستیم تا با تبعیض آشکار علیه خیریه‌های اسلامی از طریق قانونی مقابله کنیم.
 
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا انگلیس خیریه تبعیض علیه مسلمانان خیریه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی/ امکان شکایت علیه مقامات دولتی وجود دارد؟

به گزارش خبرآنلاین از مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه، در پی انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه در فضای مجازی و ادعای ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی لازم به توضیح است که اظهار به معنای اطلاع مطلبی به فرد دیگر است.

در سالهای اخیر برخی افراد به منظور ارسال و رساندن درخواست‌های شخصی خود به مقامات دولتی به جای مراجعه به روابط عمومی‌ها و ثبت نامه اداری، اقدام به ارسال اظهارنامه کرده‌اند.

با الکترونیکی شدن فرایند ارسال اظهارنامه این موضوع نیز افزایش یافته است و بعضا افراد در قالب ارسال اظهارنامه به مسئولان دولتی، درخواست شخصی خود را مطرح می‌کنند.

ارسال درخواست‌های شخصی به مقامات دولتی، فرایند حقوقی محسوب نمی‌شود و باید از طریق روابط عمومی دستگاه انجام شود.

همچنین لازم به توضیح است که دستورالعمل ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی موضوع جدیدی نیست و این اقدام از سال ۹۲ در حال اجرا بوده است.

لازم به ذکر و تصریح است کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898085

دیگر خبرها

  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **
  • امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی/ امکان شکایت علیه مقامات دولتی وجود دارد؟