Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@04:39:38 GMT

ثبت رکورد ۴ میلیون و ۲۱۸ هزار تردد در جاده‌های زنجان

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۴۹۱۸

ثبت رکورد ۴ میلیون و ۲۱۸ هزار تردد در جاده‌های زنجان

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد: چهار میلیون و ۲۱۸ هزار تردد از ۱۶ الی ۲۲ شهریورماه سالجاری وهمزمان با ایام تاسوعا وعاشورای حسینی درمحور‌های مواصلاتی استان زنجان ثبت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد: ۴ میلیون و ۲۱۸ هزار تردد از ۱۶ الی ۲۲ شهریورماه  امسال وهم‌زمان با ایام تاسوعا وعاشورای حسینی درمحور‌های مواصلاتی استان زنجان ثبت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علی اکبری تصریح کرد: هم‌وطنان برای حضور در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان به استان زنجان، میعاد گاه عاشقان وپایتخت شعور وشور حسینی سفر کردند، که بیش‌ترین تردد در آزادراه‌های زنجان -قزوین و زنجان - تبریز ثبت شده است.

او با اشاره به اینکه نرخ حمل و نقل زائران اربعین حسینی به مرز خسروی به‌زودی تعیین می‌شود، افزود:۱۰۰ درصد ناوگان حمل و نقل مسافر در زنجان در خدمت جابجایی زائران اربعین حسینی خواهد بود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: تعیین نرخ اتوبوس از مبدا زنجان به مقاصد مرزی با کشور عراق در کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان در دست اقدام است و به‌زودی اعلام می‌شودو همکاران این اداره کل در مرز‌های مربوطه مستقر می‌شود تا زائران اربعین حسینی در امر حمل و نقل به‌ویژه در زمان بازگشت با مشکلی روبه‌رو نشوند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان