Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، این نشست یک‌روزه شامل یک بخش افتتاحیه و دو میزگرد تخصصی با محورهای «بررسی مسائل جاری آموزش عالی در آغاز سال تحصیلی» و «تبیین قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی و آئین نامه اجرایی آن» است.

در بخش افتتاحیه، ابتدا دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در سخنانی خیر مقدم می‌گوید و سپس حجت الاسلام والمسلمین دکتر رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سخنرانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در حاشیه این نشست، پروژه‌های عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره برداری خواهد رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش عالی رئیس دانشگاه علوم تحقیقات و فناوری قانون نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۱۶ رتبه‌ای گلستان در قبولی کنکور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان؛ صبح امروز یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان و رئیس شورای آموزش و پرورش استان در دومین نشست شورای آموزش و پرورش گفت: محور این شورا در ۶ ماهه نخست بعنوان راهبری و ۶ ماهه دوم سال بازخوردی است.   وی افزود: براساس دستورالعمل وزارت متبوع هر ماه یک جلسه خواهیم داشت.   دکتر زنگانه با اشاره به پرورش منابع چوبی و وجود صنایع تبدیلی آن در استان تصریح کرد: آموزش و پرورش با نگاه مهارت آموزی و تقویت سیستم های آموزشی با محوریت صنایع چوبی اقدامات خود را گسترش داده تا نخبگان و متخصصین بیشتری در این صنعت داشته باشیم.   استاندار گلستان خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان موظف است با انجام برش استانی اهداف کمی مورد اشاره در برنامه هفتم توسعه کشور احصا و به سند راهبردی خود تبدیل کند.   وی ادامه داد: با هم افزایی تمامی مسئولین امر برگزاری آزمون های سراسری در استان این فرایند مهم تحصیلی در بهترین شرایط برگزار خواهد شد.   دکتر زنگانه استاندار گلستان در خصوص انتخاب گلستان بعنوان طرح‌های پایلوت کشور بیان داشت: طرح‌های نوین آموزشی مطرح شده در وزارت آموزش و پرورش و ایده‌های جدیدی که در استان درحال انجام است محوری برای تحقق نسلی نو در جامعه است.   رئیس شورای آموزش و پرورش استان اذعان داشت: با توجه به تهاجمات فرهنگی گسترده به کشور و هدف‌گذاری روی رده های سنی دانش آموزی، ضروری است ما نیز با احداث مدارس تعلیمات اسلامی با همت جهادگران از آینده فرزندانمان مراقبت کنیم.   استاندار گلستان اظهار داشت: مقاوم‌سازی مدارس با همگرایی و ایجاد فرآیندهای نوین جهادی امری ضروری است.   در ادامه جلسه دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان با ابلاغ وزیر آموزش و پرورش بعنوان رئیس ستاد استانی گرامیداشت مقام معلم منصوب شد .   دکتر زنگانه همچنین در ادامه کلیه فرمانداران و مدیران استانی را مکلف به اجرای برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم کرد

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست تشکیل می‌شود
  • صعود ۱۶ رتبه‌ای گلستان در قبولی کنکور
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی