Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد ، متن پیام دکتر سعید کریمی به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

طلب علم بر هر مسلمانی واجب است و همانا خدا دانشجویان را دوست دارد.( پیامبر اکرم(ص)، اصول کافی، جلد 1، ص 36، حدیث 5)

اکنون که در آستانه سال تحصیلی جدید و ماه مهر، ماه شکفتن ، ماه مهربانی و مهرورزی و انس با علم، دانش، عالمان و اساتید دانش گستر قرار گرفته ایم، آغاز سال تحصیلی و شروع دلنشین درس، دانشگاه، فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی را به همه همکاران پرتلاش عضو هیات علمی،کارمندان خدوم و دانشجویان عزیز، به ویژه دانشجویان جدیدی که با موفقیت در آزمون سراسری به جمع ما پیوسته اند  صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم  وهمچنین شادمانی خود را از دیدار مجدد با  دانشجویان ابراز می دارم و برای آنها از خداوند مهربان آرزوی سال تحصیلی  توام باتوفیق در عرصه علم، دانش، پژوهش همراه با معرفت و ایمان دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از خداوند متعال می خواهم به همه ما به عنوان خانواده بزرگ دانشگاه  شهرکرد تندرستی،  نشاط  و بهروزی عطا نماید تا با تمام توان و تلاش خود و با همبستگی و همکاری صمیمانه استادان معزز، کارشناسان و کارکنان و به ویژه دلبستگی توام با انگیزه و امید به آینده دانشجویان عزیز، به عنوان بازیگران اصلی عرصه دانش پژوهی، نیل به پیشرفت، ارتقا و بالندگی  در این نهاد بزرگ علمی استان چهارمحال و بختیاری را آسان نماییم تا جایگاه شایسته تری  در عرصه دانش، آموزش و پژوهش  توام با شکوفای فرهنگی و معنوی در سطح کشورکسب نمائیم.

46

کد خبر 1299392

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال بازیگران سینما و تلویزیون ایران دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا عربستان آندره استراماچونی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (۵ اردیبهشت) آغاز شد.

به گزارش مشرق، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم که پیشتر قرار بود ۲۸ فروردین آغاز شود اما زمانش به تعویق افتاد؛ از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

لازم به ذکر است ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف تحصیلی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد