Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@18:17:54 GMT

تهران دارای ۱۱خط مترو می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۵۰۴۶

تهران دارای ۱۱خط مترو می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران گفت: مطالعات خوبی در خصوص طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران صورت گرفته و با تصویب این طرح و با احتساب خط مترو  تهران به کرج، تهران دارای ۱۱ خط خواهد بود

معاون حمل و نقل شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در خصوص خطوط حومه ای منطقی که در خط تهران به کرج صورت گرفت منطقی اشتباه بود  و اصل خط صادقیه به کرج در روز اول به این شکل نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پورسیدآقایی گفت: خط مترو صادقیه به  کرج قرار بود از بعد از ایستگاه ایران خودرو به زیر زمین منتقل شود  و این یک منطق علمی در اصول حمل و نقل ریلی در جهان است.

وی ادامه داد: اصل بر این است که افرادی که قصد ورود از شهرهای حومه ای  مثل کرج به تهران را دارند باید به طور مستقیم به مقصد برسند در حالی که در حال حاضر فرد در ایستگاه مترو صادقیه پیاده شده و مدام در حال تغییر ایستگاه است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: نباید تجربه خط مترو کرج به صادقیه تکرار شود و اساسا طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران که به صورت اکسپرس( سریع و سیر) است مبتنی بر تمام اصول علمی حمل و نقل ریلی در دنیا است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک حمل و نقل زمین شهرداری تهران مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر

تین نیوز

سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان خدمات رسانی در تمام خطوط درون شهری مترو تهران در شب های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رضا محمدنژاد در این باره اظهار کرد: مترو تهران به منظور تکریم شب زنده داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس دهی در خطوط درون شهری مترو در شب های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان تا ساعت ۲ بامداد افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات رسانی ویژه خود را آغاز می کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب های قدر نیز گفت: در شب های ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان (۱۲ و ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳) هم سرویس دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، محمدنژاد خاطرنشان کرد: مترو تهران در شب های قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات رسانی شبانه ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برنامه‌های متروی تهران در شب‌های قدر اعلام شد
  • برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اعلام شد
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • افزایش ساعت کاری مترو تهران در شب‌های قدر
  • ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر اعلام شد
  • اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو در شب‌های قدر
  • اقدامات توسعه‌ ای متروی تهران برای۱۴۰۳
  • اقدامات توسعه‌ای مترو تهران برای سال ۱۴۰۳