Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته چهارم لالیگای اسپانیا درحالی برگزار شد که رئال مادرید و لوانته به مصاف هم رفتند و رئال مادرید تا پایان نیمه اول با نتیجه سه بر صفر از رقیب خود پیش است. نکته عجیب ماجرا اما در خارج از زمین رقم خورد، جایی‌که سرهنگ علیفر، در حالی بازیکنان را معرفی می‌کرد از سیدجلال حسینی، کاپیتان باشگاه پرسپولیس به‌عنوان بازیکن لوانته یاد کرد و او را هافبک این تیم دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که سیدجلال حسینی تا به‌حال در فوتبال اروپا بازی نکرده است و پست اصلی دفاع میانی است!

به‌نظر می‌رسد بعد ماجرای یورو 2016، علیفر با این سوتی، دوباره به صدر اخبار بازخواهد گشت.

255 43

کد خبر 1299407

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لالیگا رئال مادرید سینمای ایران لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال بازیگران سینما و تلویزیون ایران ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عربستان آندره استراماچونی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک آردا یکی از خریدهای جنجالی رئال مادرید در سال های اخیر است. ابتدا کسی این پدیده را چندان نمی شناخت ولی وقتی پای رئال و بارسا برای خرید او باز شد، اروپا شناخت بیشتری روی آردا پیدا کرد.

رئال در نهایت به واسطه قدرت مالی بهتر توانست آردا را با 30 میلیون یورو از فنرباغچه بخرد اما او عملا تا ماه ژانویه به دلیل مصدومیت های متوالی نتوانست به میدان برود.

در بازی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری بالاخره آردا اولین بازی خود برای رئال انجام داد و خوب هم کار کرد تا به نظر برسد از او حرف های بیشتری خواهیم شنید اما 40 روز تا پایان فصل، آردا فقط در 5 بازی 98 دقیقه در زمین بوده و تنها ادر میلیتائو که صلیبی داده بود با 50 دقیقه بازی، پایین‌تر از او قرار دارد. احتمالا آردا به زودی از این حیث آخرین بازیکن رئال در فهرست دقایق خواهد شد.

او برابر سلتا و اوساسونا درخشان کار کرد و با یک گل و پاس گل، نوید روزهای بهتری را داد ولی واقعیت این است که کارلتو به ستاره ترکیه ای اعتماد ندارد.

دو روز پیش خبر رسید که آردا از رئال درخواست جدایی قرضی در پایان فصل کرده اما این خبر توسط ایجنت او تکذیب شد. 

امروز آاس نوشت که هرچند این خبر تکذیب شده ولی آردا شدیدا به جدایی و آزمودن شانسش در یک باشگاه دیگر فکر می کند. براهیم بهترین الگو برای او خواهد بود که دو فصل به میلان رفت و با تجربه بیشتر برگشت. آردا به توانایی هایش ایمان دارد ولی معتقد است فصل بعد نیز در رئال با حضور کارلتو شانس زیادی نصیبش نخواهد شد. آینده او حداقل در کوتاه مدت، خارج از رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: تعریف‌هایم از رئال را کسی باور نمی‌کند
  • گواردیولا: بازی برابر رئال همیشه برای من خاص بوده و هست
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال
  • خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • نصف رئال، یک گام به فتح لالیگا نزدیک شد
  • ببینید | خلاصه بازی مایورکا ۰ - رئال مادرید ۱