Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@15:46:53 GMT

زن و شوهر آمریکایی یک فرزند آسیایی به دنیا آوردند!!

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۵۱۲۷

زن و شوهر آمریکایی یک فرزند آسیایی به دنیا آوردند!!

ساعت24-زن و شوهر آمریکایی که با کمک لقاح مصنوعی بچه دار شده بودند, صاحب یک فرزند آسیایی شدند

یک زن و شوهر کاملا سفید پوست در ایالات متحده، پس از اینکه تحت درمان‌های یک کلینیک درمان ناباروری قرار گرفتند صاحب فرزندی شدند که آسیایی بود. این ماجرا منجر به اختلاف شدید و جدایی این زوج از یکدیگر شد.


 کریستینا کوهدریچ و همسر سابقش درو واسیلوسکی هر دو به طور جداگانه در دادگستری نیوجرسی شکایت کرده و ادعا می‌کنند مبلغ ۵۰۰۰۰۰ دلار (۴۰۵، ۶۳۷ پوند) به موسسه درمان ناباروری و تولید مثل سنت بارناباس پرداخت کرده اند تا صاحب فرزندی شوند، اما نتیجه ان چیزی نبوده که فکرش را می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از اینکه این زوج در نوامبر ۲۰۱۲ اسپرم و تخمک خود را برای لقاح مصنوعی به این موسسه دادند در ژوئیه ۲۰۱۳ صاحب فرزند شدند، اما متوجه شدند که فرزندشان دارای ویژگی‌های آسیایی و همچنین اختلال خونی است که با میراث جنوب شرقی آسیا همخوانی دارد. سپس آزمایشات DNA نشان داد که واسیلوسکی پدر کودک نیست و از اسپرم او برای بارداری همسرش استفاده نشده است. این خبر او و زندگی مشترکشان را ویران کرد.

ماه گذشته، قاضی دادگاه عالی، کیت لینوت در ایالت اسکس، حکمی را صادر کرد که خواستار آن شد که شرکت ناباروری IRMS اسامی مردان و زنانی را که همزمان با این زوج از خدمات کلینیک استفاده می‌کردند و افرادی که در آنجا کار می‌کردند ارائه کند تا مشخص شود ماجرا چگونه رخ داده است. آن‌ها همچنین خواسته اند که این کلینیک در مورد تمام زنانی که احتمالاً به اشتباه اسپرم واسیلوسکی را دریافت کرده اند تحقیق کند. به نوشته روزنامه دیلی میل، واسیلوسکی در اظهارات خود گفت: "من خیلی دوست دارم که بدانم آیا بچه‌ای دارم یا اصلا این ماجرا چگونه رخ داده است. "

این زوج به دنبال خسارت مادی نیز هستند و ادعا کرده اند این ماجرا منجر به طلاقشان شده است و دخترشان نیز سرنوشتی مبهم دارد.

سیمرغ

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری زن جوانی که به علت اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید یوسفی فعال در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله "ملاباشی" شهر اردبیل ماموران کلانتری ۱۶ "سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی اولیه ماموران مشخص شد که ۲ نفر که پیش از این زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن دیگر طرف درگیری بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ یوسفی فعال با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری افراد می توانند اختلاف خود با دیگران را از مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها امتناع می کند
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!