Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

نشست مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اداره کل آموزش و پرورش استان به جهت امضاء تفاهم نامه جهت راه اندازی رشته تحصیلی حمل و نقل در مدارس استان مازندران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، علی نصیری معاون حمل و نقل این ادار ه کل در این نشست اظهار داشت: مازندران دارای 26 هزار راننده در بخش حمل و نقل بوده که از این تعداد 17 هزار نفر دارای مدرک تحصیلی سیکل به پایین می باشند از این رو با توجه به نیاز سنجی به عمل آمده مقرر شد رشته تحصیلی حمل و نقل در مدارس استان راه‌اندازی تا از این طریق گامی ارزنده در جهت آموزش تخصصی این حرفه در سطح جامعه برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لذا برای اولین بار در مازندران تفاهم‌نامه مشترک با اداره کل آموزش و پروش منعقد تا در سال جدید شاهد پذیرش 20 دانش آموز بابلی در رشته حمل و نقل باشیم.

نصیری با بیان این‌که آموزش و پروش نیروی انسانی متخصص و کارآمد، از نیازهای حوزه حمل و نقل در استان است افزود: یکی از زیرساخت های مناسب برای پرورش نیروهای متخصص، مدارس فنی و حرفه ای هستند که زمینه مناسبی برای ورود به حوزه دانشگاهی نیز محسوب می شود.

وی از مازندران به عنوان منطقه ای مستعد برای توسعه زیر ساخت های حمل و نقل نام برد و اظهار داشت: 329 شرکت حمل و نقل بار و مسافر در استان فعال است که با توجه ویژه دولت به بخش خصوصی زمینه مناسبی برای ورود دانش آموختگان رشته های حمل و نقل و راهداری به بازار کار وجود دارد.

اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با اشاره به کار خوب صورت گرفته، برای راه اندازی و فعال شدن رشته حمل و نقل از آمادگی این اداره کل برای تقویت و راه اندازی این رشته در مازندران خبر داد و افزود: از تمامی ظرفیت مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و بخش خصوصی برای کمک به فعال شدن رشته حمل ونقل استفاده می کنیم.

وی اظهار کرد: مازندران به عنوان سومین استان در کشور است که برای راه اندازی رشته حمل و نقل تفاهم نامه را امضا کرد. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: علی نصیری رشته تحصیلی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه