Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@18:53:56 GMT

واکنش کدخدایی به ضبط اموال دولتی ایران توسط کانادا

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۵۲۹۹

واکنش کدخدایی به ضبط اموال دولتی ایران توسط کانادا

سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی به ضبط اموال دولتی ایران توسط کانادا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق،  عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی در واکنش به ضبط اموال دولتی ایران توسط کانادا، نوشت: تروریسم اقتصادی شیوه‌ای است که دولت‌ های غربی با سوءاستفاده از ابزارهای قانونی، منافع و منابع اقتصادی دیگر ملت‌ها را توقیف و یا مصادره می‌نمایند، آن هم بدون طی مراحل رسیدگی حقوقی منصفانه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضبط اموال دولتی ایران توسط کانادا مصداق بارز تروریسم اقتصادی دولتی است.

وی با بیان اینکه اقدام کانادا مغایر با اصول شناخته شده حقوق بین الملل از جمله اصل حاکمیت دولتهاست، آورده است: از این پس قوه قضائیه باید وفق قانون «صلاحیت دادگستری جمهوری اسلامی ایران برای رسیدگی به دعاوی مدنی علیه دولت های خارجی» مصوب ۱۳۹۰ در خصوص کانادا عمل نمایند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان عباسعلی کدخدایی کانادا توقیف اموال توییتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین محمدی با بیان اینکه اولویت استان در سال ۱۴۰۳ تمرکز بر اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، ادامه داد: در این راستا متعهد شده‌ایم ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی استان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد.

وی با تبیان اینکه در این زمینه سهم همه دستگاه‌های اجرایی استان به تفکیک مشخص شده است، بیان کرد: عملکرد این دستگاه‌ها ماهانه پایش خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه سال گذشته تعهد استان ایجاد ۱۴ هزار و ۶۴۹ شغل با کمک دستگاه‌های اجرایی دولتی بود، اظهار کرد: با همراهی همه دستگاه‌های دولتی استان اطلاعات ۱۷ هزار و ۶۲۰ نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت شد.

محمدی با اشاره به اینکه اشتغال ایجادشده به دو صورت میدانی و تلفنی در حال صحت‌سنجی است، افزود: تاکنون از این تعداد کد ملی ثبت شده، اشتغال ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر مورد تأیید قرار گرفته و راستی‌آزمایی موارد باقی‌مانده در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: این نتایج به معنای تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال سال ۱۴۰۲ بوده و این در حالی است که استان زنجان سال گذشته بالاترین نرخ مشارکت کل کشور را داشته و این به آن معناست که تعداد بیشتری از افراد به نیروی آماده به کار اضافه شدند.

کد خبر 6078131

دیگر خبرها

  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • موجرانی که اجاره زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند
  • ادامه اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولتی در زنجان
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغالزایی زنجان به فارغ‌التحصیلان
  • دوستداران رانت؛ مخالفان مردمی‌سازی اقتصاد
  • کدخدایی: امنیت فرضی دولت صهیونیستی شکسته شد
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • کدخدایی: مصونیت و امنیت فرضی دولت صهیونیستی شکسته شد
  • کدخدایی: ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است
  • ایجاد ۴۸۰۰ فرصت شغلی برای دانش آموختگان زنجان هدفگذاری شد