Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد هواداران استقلال باید از مسائل باشگاه باخبر باشند.

طرفداری- صادق ورمزیار درباره شرایط این روزهای تیم استقلال اظهار داشت:

تعطیلات لیگ فرصت خوبی برای تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس بود که هنوز به شرایط آرمانی‌شان دست پیدا نکرده‌اند، مخصوصاً برای استقلال که در هفته‌های آخر پیش از آغاز لیگ هم تغییرات زیادی داشته و این فرصت خوبی بود که در این مدت تیم به هماهنگی لازم برسد و تیمی یکدست شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اضافه شدن یکی دو بازیکن دیگر مثل روزبه چشمی ــ که هنوز از وضعیتش بی‌خبر هستیم ــ می‌تواند به تیم کمک کند و تا حدودی هارمونی تیم سال‌های گذشته استقلال را به‌وجود بیاورد.

«زمان خوبی در اختیار استقلال بوده و اگر از آن درست استفاده شده باشد می‌تواند باعث تحول در تیم شود» وی با بیان این جمله ادامه داد:

مصدومیت فرشید باقری یکی از عواملی است که برای استقلال پیش آمده و امیدوارم به‌زودی این بازیکن به بهبودی کامل برسد. امیدوارم ریگی بتواند به‌جای باقری در وسط میدان به تیم کمک کند و فصل خوبی را برای خودش و استقلال رقم بزند.

به نقل از تسنیم، مربی پیشین استقلال درباره اینکه این تیم و استراماچونی مدتی از حواشی دور بوده‌اند, یادآور شد:

این‌که استقلال و استراماچونی از حواشی دور باشند خیلی خوب است اما خیلی ساکت بودن هم خوب نیست! مردم باید همه چیز را بدانند و مربی باید کم و زیاد باشگاه را عنوان کند تا رفع شود. اگر در این مدت مشکلات رفع شده که خیلی خوب است اما اگر هنوز مشکلات مانده باید از طرف استراماچونی یا روابط عمومی باشگاه اعلام شود. ظاهراً الآن شرایط خیلی خوب است و امیدوارم آرامش همیشه در تیم باقی بماند, چون استقلال چند سالی خوب نبوده و الآن هم لیگ را خوب شروع نکرده و برای موفقیت نیاز به آرامش دارد.

ورمزیار در رابطه با دیدار فردای استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر خاطرنشان کرد:

این بازی می‌تواند سخت‌ترین دیدار استقلال در نیم‌فصل اول باشد، از این جهت که این بازی می‌تواند ورق را برای استقلال برگرداند و از لحاظ روحی و روانی به تیم پیش از دربی انرژی بدهد. پیروزی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان می‌تواند کمک زیادی برای دیدار با پرسپولیس کند، در این صورت اگر استقلال بتواند با روحیه خوبی که از برد مقابل نفت می‌گیرد, در دربی نیز به برتری دست پیدا کند اعتماد به نفس خوبی می‌گیرد و می‌تواند موفقیتش در نیم‌فصل را تضمین کند اما اگر تیم در این دو بازی نیز نتیجه نگیرد فکر می‌کنم نیم‌فصل اول را از دست بدهد, چراکه از دست دادن 12-10 امتیاز در 4 بازی نخست شرایط خیلی بدی را رقم خواهد زد. از این جهت دیدار با نفت مسجدسلیمان که تیم خوبی امسال دارد می‌تواند برای استقلال تعیین‌کننده و مهم باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند