Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@16:34:44 GMT

◄ مجتمع های خدماتی و رفاهی ستاره دار می شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۵۴۳۲

◄ مجتمع های خدماتی و رفاهی ستاره دار می شوند

تین‌نیوز | 

 مدیرکل دفتر امور سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از ستاره‌دار شدن مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در برنامه‌ریزی و افق سال آینده این سازمان خبر داد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذر بایجان‌غربی، مدیر کل دفتر امور سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در سفر به استان آذربایجان غربی در جمع سرمایه‌گذاران و مسئولان مجتمع های خدماتی و رفاهی این استان گفت: عمده تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور امنیت سرمایه گذاری و تسهیل فرایند سرمایه گذاری فعالین این عرصه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رضا شهرکی افزود: آذربایجان غربی با توجه به دارا بودن بالاترین مبادی ورود و خروج به کشور و جمعیت و نقاط گردشگری متعدد از ظرفیت و اهمیت بالایی برای سرمایه گذاری در زمینه مجتمع های خدماتی و رفاهی را داراست.

 شهرکی ادامه داد: با توجه به انتقال وظایف ساخت و توسعه راههای روستایی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و وجود حدود سه هزار روستا در استان آذربایجان غربی که عمده آنها دارای مسیرهای گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی هستند، اهمیت سرمایه گذاری در این حوزه و ارائه خدمات حین سفر به مسافران باید در اولویت قرار گیرد.

مدیر کل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: به منظور ایجاد رقابت بین مجتمع های خدماتی و رفاهی و رتبه‌بندی آنها و با توجه به برنامه ریزی و افق سال آینده سازمان تمام مجتمع های خدماتی و رفاهی دارای ستاره خواهند شد تا مسافرین برحسب تعداد ستاره مناسب ترین مجتمع خدماتی و رفاهی را انتخاب کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی در مورد وضعیت مجتمع های خدماتی و رفاهی در استان گفت: هم اکنون ۲۲ مجتمع خدماتی و رفاهی در حال بهره‌برداری، ۲۶ مورد در حال احداث و ۵۵ مورد در حال طی مراحل بررسی و استعلام قرار دارد.

 ارسلان شکری با تاکید بر جذب سرمایه‌گذار با توجه به ظرفیت بالای استان در تردد و هم مرز بودن با سه کشور و گذر کریدورهای مهم و دارا بودن ویژگی مهم ورودی اروپا و همچنین جاذبه‌های متعدد گردشگری و طبیعی و تاریخی و آثار ثبت شده ملی و جهانی هم‌چون تخت سلیمان و قره کلیسا و نیز وجود معادن متعدد افزود: وجود مجتمع های خدماتی و رفاهی می تواند نقش بسزایی در کاهش تصادفات و آرامش رانندگان و مسافران در جاده ها داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و مدیر کل و جمعی دیگر از مسئولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی پیش از این نشست به صورت میدانی از قسمتهای مختلف پایانه بار ارومیه بازدید کرد. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مجتمع های خدماتی و رفاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی

مدیرکل راهداری استان مرکزی از آغاز به کار گسترده ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مهرداد جهانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 860 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل 56 پروژه عمرانی در حوزه فعالیت‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جاده‌های استان مرکزی پیش بینی شده است. به طور حتم میزان تخصیص منابع مالی در سرعت اجرایی طرح‌ها نقش به‌سزایی دارد.

وی افزود: فعالیت گسترده‌ 56 پروژه‌های عمرانی در حوزه نگهداری راه‌ها، توسعه ابنیه فنی، ارتقاء ایمنی، ساخت راه‌های روستایی و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، احداث و تکمیل ساختمان راهدارخانه‌ها، پلیس راه‌ها، سوله‌ها و پایانه‌ها و توسعه سامانه‌های هوشمند جاده‌ای در سال 1403 آغاز شده است که امیدواریم با تحقق این امر شاهد رضایت‌مندی حداکثری مردم از خدمات دولت باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به اتمام طرح‌های راهداری زمستانی و نوروزی و مساعدشدن نسبی شرایط آب و هوایی، براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده، فعالیت تعداد زیادی از پروژه‌های مهم عمرانی در حوزه فعالیت‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سطح جاده‌های استان آغاز شده است که در فاز نخست 56 طرح در دستور کار قرار دارد.

جهانی با اشاره به طرح‌های در دست اقدام این اداره کل بیان کرد: طرح‌ها شامل هشت پروژه لکه گیری و روکش آسفالت، هشت پروژه ابنیه فنی، شش پروژه ساخت راه روستایی، 11 طرح بزرگ ایمنی، 15 طرح راهداری محوری، یک پروژه ترافیکی و هفت پروژه ساخت و توسعه راهدارخانه‌ها، سوله‌ها، پلیس راه و پایانه بار در سطح استان مرکزی است که تا پایان اردیبهشت ماه امسال تعداد این کارگاه‌ها به بیش از دو برابر می‌رسد.

وی رفع نقاط حادثه‌خیز شناسنامه‌دار را از دیگر برنامه‌های این اداره کل برشمرد و گفت: مهم‌ترین و شاخص‌ترین اولویت و خط قرمز مدیران، مهندسین، کارشناسان و راهداران استاننیز افزایش سطح ایمنی با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای و به تبع آن کاهش تلفات ناشی از آن است که به منظور تحقق این امر به طور شبانه روزی فعالیت‌ها و خدمات راهداری در حال اجرا است، چراکه پیگیری امور تا حصول نتیجه تکلیف و وظیفه ذاتی مجموع کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور فرسفج خیرآباد
  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم