Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@10:36:30 GMT

دو حادثه رانندگی در مرکزی سه کشته و مجروح بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۵۴۵۸

دو حادثه رانندگی در مرکزی سه کشته و مجروح بر جا گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی روز گذشته استان دو کشته و یک مجروح در پی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به اینکه دو حادثه رانندگی استان سه کشته و مجروح بر جا گذاشت گفت: در نخستین سانحه رانندگی که در حدود ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد روز گذشته بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با یکدیگر در کیلومتر ۲ محور فرعی کزاز - شازند رخ داد، راکب یکی از موتورسیکلت ها بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه، جان سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهریزی اظهار کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه "انحراف به چپ راکب یکی از موتورسیکلت ها نسبت به راکب موتورسیکلت دیگر" بیان شده است.

وی بیان کرد: در سانحه ای دیگر که در حدود ساعت ۳۸ دقیقه بامداد همین روز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان وانت در کیلومتر ۸ محور قدیم ساوه - تهران به وقوع پیوست، راننده آن براثر شدت جراحات وارده در مسیر انتقال به بیمارستان فوت و دیگر سرنشین آن نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس اعلام کارشناسان "تخطی از سرعت مطمئنه بر سر پیچ جاده، از سوی راننده خودرو"  علت وقوع این حادثه بوده است.

کهریزی از تمامی رانندگان وسایل نقلیه خودرویی و موتوری خواست تا در هنگام رانندگی همواره رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و همواره به یاد داشته باشند که همواره دیر رسیدن، بهتر از هرگز نرسیدن است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور نی ریز جاده قطرویه، اول گردنه چاه سبز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر بر اثر شدت جراحات قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر هم مصدوم شدند.

مرادیان تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای سلامت نی ریز انتقال داده شدند.

او اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید