Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله در واکنش به عملیات پهپادی روز شنبه نیرو‌های یمنی علیه تاسیسات نفتی آرامکو، ضمن بیان این مطلب که عملیات پهپادی و موشکی ادامه خواهد داشت می‌گوید که دشمن باید این را بداند که فدرت نظامی انصارالله روز به روز در حال افزایش است. تاریخ انتشار: 17:28 - 23 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۵۲۱

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «علی القحوم» می‎گوید که عملیات موشکی و پهپادی انصارالله علیه عربستان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در مصاحب با شبکه المیادین و در واکنش به حمله پهپادی روز شنبه علیه تاسیسات آرامکو گفت: دشمن باید ازن موضوع را درک کند که قدرت نظامی انصارالله روز به روز در حال افزایش است.

وی ضمن بیان این مطلب که مردم یمن تبعیت از آمریکا را نمی‌پذیرند افزود که عملیات علیه عربستان، سازمان ملل را به سمتی سوق می‌دهد که مانع حملات سعودی‌ها علیه مردم یمن شود.

این مقام جنبش انصاراالله در بخش دیگری از مصاحبه خود ضمن بیان این مطلب که نیرو‌های ارتش و کمته‌های مردمی یمن سامانه‌های پیشرفته رصد و رهگیری در اختیار دارند اظهار داشت به طور همزمان این نیرو‌ها با افراد متحد در عربستان سعودی همکاری می‌کنند.

القحوم تاکید کرد که دشمن در پی عملیات امروز سردرگم شده و تاکنون واکنشی نشان نداده است.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله تصریح کرد که سعودی‌ها اهداف واضحی برای حمله در یمن ندارند و به همین دلیل مرتکب جنایت می‌شوند.

بامداد روز شنبه یگان پهپادی ارتش یمن با استفاده از ۱۰ فروند پهپاد، تاسیسات نفتی آرامکو را در «بقیق» و «هجره الخریص» هدف قرار داد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن انصارالله یمن عربستان سعودی انصارالله حمله پهپادی حمله موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین فیلم از حمله موشکی یا پهپادی حزب الله به اسرائیل؛ دود آسمان را پر کرد

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898708

دیگر خبرها

  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • ببینید | اولین فیلم از حمله موشکی یا پهپادی حزب الله به اسرائیل؛ دود آسمان را پر کرد
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم
  • تعداد خدام کاروان حج امسال هم کاهش پیدا کرد