Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم از آغاز فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شهریور ۹۸ خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: سامانه فراخوان جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور ثبت مشخصات متقاضیان جذب هیئت علمی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی تحت پوشش از ۲۶ شهریور لغایت ۶ مهرماه سال‌ جاری فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به تمام متقاضیان شاهد و ایثارگر واجد شرایط، بخصوص مشمولین بند «پ» ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه و ماده ۷۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران توصیه می‌شود به سامانه جامع نور رضوی به آدرس http://www.mjazb.ir مراجعه و با دریافت فایل اعلام نیاز دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت و پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: برابر بند «پ» ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه، دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات آموزشی و پژوهشی، وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلف‌ هستند حداقل بیست درصد اعضای هیئت علمی مورد نیاز خود را به مشمولین شاهد و ایثارگر مذکور اختصاص دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بنیاد شهید وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، به منظور تبادل اطلاعات و یافته‌های علمی- تحقیقاتی و تقویت تعامل و همکاری‌ها میان دانش پژوهان داخل و خارج از کشور درعرصه‌های نوین علوم شناختی و نیز طراحی و اجرای پروژه‌های مشترک کاربردی میان مراکز پژوهشی و دانشگاهی درحوزه‌های علوم شناختی، دهمین همایش بین المللی دو سالانه علوم شناختی اردیبهشت 1403 در تهران برگزار می‌شود.

این همایش از یک سو تحقیقات بنیادین در زمینه کارکرد‌های شناختی مغز و از طرف دیگر استفاده از این یافته‌ها در بهبود عملکرد مغز، حول سه محور روانشناسی و شناخت، علوم اعصاب و فناوری‌های عصب شناختی به مدت سه روز از ۲۶ اردیبهشت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

در این رویداد بین المللی موضوعاتی همچون آموزش و پرورش شناختی، ارزیابی شناختی، بازتوانی شناختی، رسانه و شناخت، روانشناسی شناختی، زبانشناسی شناختی، شناخت اجتماعی، طراحی وشناخت، فلسفه ذهن، تحریک مغزی، علوم اعصاب شناختی، علوم اعصاب شناختی بالینی، نقشه برداری مغز و تصویربرداری عصبی، علوم اجتماعی محاسباتی، مدلسازی شناختی و هوش مصنوعی، واسط مغز- رایانه و فناری عصبی مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

برگزاری این همایش می‌تواند به توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و به کارگیری دستاورد‌های آن در زمینه‌های مربوطه و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات در این حوزه میان استادان و دانشجویان نقش مهمی را ایفا کند.

در دهمین همایش بین المللی علوم شناختی محققانی از کشور‌های مختلف از آسیا، اروپا و امریکا بصورت آنلاین حضور دارند و اساتید برجسته درخصوص هوش مصنوعی، تشکیل و بازیافت حافظه؛ تحریک بصری هیپوکمپ برای درمان آلزایمر، تحریک مغزی، بررسی شبکه‌های اجتماعی بر سلامت روان و توانمندی شناختی سخنرانی و آخرین یافته‌ها و اطلاعات علمی و تحقیقاتی را به اشتراک می‌گذارند.

در مدت برپایی این همایش چندین غرفه در حوزه‌های مختلف شناختی نیز دایر و پوستر‌هایی نیز به نمایش در می‌آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • واحد علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند
  • «محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» برگزار می‌شود
  • دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • جذب «امریه سربازی» توسط وزارت علوم
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند