Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@01:49:04 GMT

پیش‌بینی افزایش تردد زائران از مرز شلمچه

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۵۷۰۵

پیش‌بینی افزایش تردد زائران از مرز شلمچه

خوزستان-فرماندار ویژه خرمشهراز پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی تردد زائران اربعین از این مرز خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،فرماندار ویژه خرمشهراز پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی تردد زائران اربعین از این مرز خبر داد.

‌کورش مودت اظهار کرد: در حال حاضر اقدامات برای توسعه ۳۰ هکتار پارکینگ در حال انجام است و در این زمینه برای تأمین ماشین‌آلات، از استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان و فارس که معین خرمشهر تعیین شده‌اند، کمک گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ۱۲ گیت تردد اتباع خارجه در حال احداث است تا در مراسم اربعین امسال مورد استفاده قرار بگیرند. در مجموع امسال ۳۶ گیت ورود و خروج زائران به صورت شبانه‌روزی در مرز شلمچه فعال خواهند بود.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای تامین  برق موکب‌ها در مسیر گذرگاه مرزی شلمچه پیش‌بینی شده است. در بحث تامین آب مواکب از سال گذشته مشکلاتی وجود داشت که در این زمینه با مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام

ه نقل از جولات، مسیرهای رنگی که برای عبور ویلچر اختصاص داده شده است، از منطقه غزه در حومه مکه مکرمه آغاز شده و به صحن‌های شمالی مسجد الحرام می‌رسد. بدین وسیله معلولان دارای ویلچر می‌توانند برای انجام مناسک حج به سهولت و با آرامش وارد مسجد الحرام شوند. این مسیرهای رنگی مجاور مسیر زائران پیاده بیت‌الله الحرام و در کنار طرح توسعه شمالی مسجد الحرام است که با علامت‌های خاصی که بر روی زمین قرار داده شده مشخص شده است تا معلولان دارای ویلچر را به سمت مسجد الحرام هدایت کند. مسیرهای برگشت نیز با خطوط و فلش‌هایی مشخص شده‌اند تا ورود و خروج به مسجد الحرام برای این گروه تسهیل شود. مسیرهای ویژه زائران ویلچری عبارتند از: دو مسیر شمال مسجد الحرام که به صورت رنگی جدا شده است که از پل حجون تا صحن‌های حرم مسجد الحرام ادامه دارد و در کنار مسیر زائران پیاده با علامت‌هایی مشخص شده است. منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام