Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علی آقامحمدی در این جلسه اظهار داشت: امروز قدرت منطقه ای ایران در بخش های مختلف تثبیت شده و مورد اذعان همگان می باشد، انتظار می رود متناسب با این قدرت و جایگاه، اقتصاد کشور نیز توسعه یافته و تقویت شود.

وی افزود: خوشبختانه امروز نسلی در کشور زندگی می کند که جزو پر افتخار ترین نسل ها بشمار می آیند چرا که از جور طاغوت عبور، تجربه جنگ تحمیلی را برای دشمنان کشورمان بسیار سخت و نا امید کننده کردند و پس از جنگ یک دوره بازسازی و توسعه کشور را در صدر برنامه های کاری خود داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقامحمدی تصریح کرد: نسل جوان باید بار کشور را بر دوش بگیرد و حتما در این راستا باید مورد حمایت قرار گیرند تا شاهد ایجاد تحولات عظیمی در همه عرصه های کشور به ویژه بخش تولید و در مجموع اقتصاد کشور باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بر ضرورت انتقال قدرت و امور کشور به جوانان تاکید فرمودند چرا که این نسل با ایده های نوین و خلاقانه خود می توانند علاوه بر ایجاد فرصت های جدید در کشور بسیاری از ظرفیت های بالقوه کشور را نیز فعلیت ببخشند.

وی ادامه داد: فلسفه وجودی جلساتی از این دست دریافت نقطه نظرات جوانان به ویژه جوانان کارآفرین و بکارگیری پیشنهادات موثر آنهاست.

آقامحمدی گفت: تجربه همه کشور های پیشرفته، ثابت کرده توسعه پایدار مستلزم توسعه فراگیر و همه جانبه در همه بخش هاست و در همین راستا استفاده از فرصت کار تیمی به تجمیع اندیشه ها و توان افراد کمک شایان توجهی می کند.

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: تشکیل جلسه حاضر که با حضور جوانان کارآفرین و صنعتگر کشور است، مقدمه ایست برای تشکیل "باشگاه اقتصاد مقاومتی" که می تواند در عمل، به رونق تولید در کشور بینجامد.

آقامحمدی تاکید کرد: توجه انجام گرفته به انتخاب و حضور مدیران جوان در بخش های مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت، نوید بخش اتفاقات خوبی در آینده این مجموعه است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به انتقال نتایج جلسه محضر مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: امروز تولید کنندگان سرداران جنگ اقتصادی تحمیلی به کشورمان هستند که باید در کنار حفظ جایگاه شان باید مشکلات پیش روی آن ها نیز به حداقل ممکن برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد کشور ایران دفتر مقام معظم رهبری عضو مجمع تشخیص مصلحت وزیر صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام قاطع جمهوری اسلامی زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرماندار دلیجان درجلسه شورای اداری شهرستان دلیجان که با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: ارتش اسرائیل علی رغم کمک‌های قدرت‌های بزرگ دنیا نتوانست در مقابل ایران اسلامی اقدامی را صورت دهد و اقتدار ما در منطقه و جهان بیش از قبل برای همه روشن شد.

قاسمی با اشاره به اینکه عملیات سپاه غرور ملی را تقویت کرد، افزود: سپاه با حمله مقتدرانه خود هیمنه اسرائیل را در هم شکست و معادلات منطقه و جهان را تغییر داد.

او ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران این حق را داشت تا به صورت کاملاً قانونی و مشروع جواب این تجاوز نظامی را بدون هیچ‌نوع تعقیب بین‌المللی بدهد و تل‌آویو بعد از پاسخ ایران نخواهد توانست تهران را متهم به نقض قوانین بین‌المللی کند.

فرماندار شهرستان دلیجان جواب سپاه به جنایات اسرائیل را زمینه ساز پیروزی‌های بزرگ در منطقه دانست و گفت: عملیات تاریخی سپاه پاسداران رویدادی مهم و سرنوشت ساز در منطقه و جهان است.

قاسمی با تأکید بر هوشیاری مردم در مقابل شایعات فضای مجازی، تصریح کرد: دشمنان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی به دنبال فتنه انگیزی و خالی کردن دل مردم هستند که هوشیاری در مقابل این فتنه انگیزی ضروری است.

او خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح ما با اقتدار نشان دادند که از هیچ قدرتی در دنیا ترسی ندارند و با تأکید فرماندهی کل قوا در خصوص جواب به اقدامات اسرائیل آن را انجام دادند و مورد حمایت همه مردم و گروه‌های مقاومت منطقه قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • آیت الله عاملی: عملیات وعده صادق بزرگ‌ترین حادثه قرن است
  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه: حمله ایران {به رژیم اسرائیل} کاملاً ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت/ دفاع مشروع و اقدام متقابل و متناسب ایران پایان یافته/ باید رژیم اسرائیل وادار گردد از تکرار هرگونه ماجراجوئی نظامی علیه منافع ایران دست بردارد
  • بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳/ تورم‌های سهمگین در راه است؟
  • اقدام قاطع جمهوری اسلامی زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • مودی چگونه هند را از تله فقر نجات داد؟ | تبدیل هند به پنجمین قدرت اقتصادی جهان