Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذاران برای پیشبرد اهداف در زمینه‌های مختلف گفت: با توجه به رکود موجود جذب سرمایه‌گذاران برای پیشبرد طرح‌های شهری امری اجتناب‌ناپذیر است.

او با بیان اینکه شهرداری قم توانسته است ۱۲ هزار میلیارد ریال، جذب سرمایه‌گذاری در شهر داشته باشد، ابراز کرد: این مبلغ برای ۲۰ پروژه جذب‌شده است که ۱۲ پروژه آن مربوط به بلوار پیامبر اعظم (ص) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قم با تأکید بر ظرفیت بالای بلوار پیامبر اعظم (ص) برای سرمایه‌گذاری، تصریح کرد: این بلوار با طول هفت کیلومتر دو قطب مهم مذهبی قم یعنی حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران را به یکدیگر متصل کرده است که می‌توان از ظرفیت بدنه این بلوار برای سرمایه‌گذاری استفاده کرد.

او با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در بلوار پیامبر اعظم (ص)، یادآور شد: شهرداری تسهیلات خوبی برای سرمایه‌گذاران در بلوار پیامبر اعظم (ص) در نظر گرفته است که سرمایه‌گذاران بعد از ارائه طرح و تصویب آن می‌توانند از آورده زمین شهرداری برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

شهردار قم برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان قم را فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری دانست و افزود: این همایش آبان‌ماه برگزار می‌شود که با توجه به پایداری بازار ارز و افزایش رغبت سرمایه‌گذاران، می‌توان از این ظرفیت برای جذب سرمایه‌گذاری استفاده کرد.

سقائیان‌نژاد آخرین وضعیت ساماندهی میدان مطهری را مورد توجه قرار داد و گفت: توافقات خوبی با آستانه مقدسه برای ساماندهی این میدان انجام شده است و در حال توافق با غرفه داران تره‌بار در این میدان برای جابه‌جایی هستیم.

انتهای پیام/الف

۱۲ پروژه سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم اجرا می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار قم سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام

 رضا محمدرحیمی رییس سازمان صمت ایلام در نشست هم اندیشی با منتخب مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نرخ سود بانکی، نرخ مالیات، عوارض گمرکی در استان ایلام با مناطق برخوردار هیچ تفاوتی ندارد و از طرفی هزینه زیرساخت‌ها مانند قیمت زمین، هزینه‌های انرژی، هزینه مواد اولیه و …نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است.

وی عنوان کرد: بنابراین برای اینکه بتوان سرمایه گذاران را جذب طرح‌های تولیدی در استان نمود بایستی در قوانین موجود بازنگری صورت گیرد و جذابیت‌های سرمایه گذاری از طریق بازنگری در قوانین موجود افزایش یابد.

محمدرحیمی گفت: پروژه‌های مهم صنعتی در شهرستان‌های جنوبی در حال اجرا هستند که سه پروژه مهم NGL، پتروشیمی دهلران و سیمان دهلران نیازمند پیگیری جدی برای رسیدن به بهره برداری هستنند.

رییس سازمان صمت استان ایلام بیان کرد: لازم است شرکت‌های بزرگ سرمایه گذاری وابسته به دولت برای مشارکت در پروژه‌های صنعتی استان به کار گرفته شوند.

وی با اشاره به وضعیت موجود حوزه تولید و تجارت استان بیان کرد: تعداد ۴۹۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار میلیارد ریال و ۱۰ هزار نفر اشتغال وجود دارد.

وی گفت: ۵۱۳ فقره جواز تاسیس در دست اجرا با سرمایه مورد نیاز ۷۷۰ هزار میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۱۷ هزار نفر در دست اجرا می‌باشند که در صورت رسیدن به مرحله تولید می‌توان شاهد شکوفایی صنعت استان باشیم.

رضا محمدرحیمی ادامه داد: استان ایلام از نظر معادن فلزی که دارای ارزش افزوده بالا هستند فقیر است، اما در گروه کانی‌های غیر فلزی ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و به تبع آن صنایع معدنی مانند سیمان، گچ، آجر، سایر مصالح ساختمانی استان از کیفیت و رقابت پذیری بالایی برخوردار هستند.

محمدرحیمی بیان کرد: در حوزه بازار ۳۹ هزار پروانه صنفی موجود است که در قالب ۱۰۱ اتحادیه و ۱۰ اتاق اصناف فعالیت دارند که نقش مهمی در اشتغالزایی ایفا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد