Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@21:39:20 GMT

قرعه کشی سه وزن دوم کشتی قهرمانی جهان

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۵۹۴۵

قرعه کشی ۳ وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان بعد از ظهر امروز (شنبه) در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، نتایج قرعه کشی نمایندگان ایران به شرح زیر است:
در وزن ۶۷ کیلوگرم حامد تاب در دور اول با اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا کشتی می‌گیرد. وی در صورت پیروزی، با برنده دیدار اوزای از فرانسه و میهات از رومانی مبارزه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانک استابلر از آلمان، آتاکان یوکسل از ترکیه، رسول چونایف از آذربایجان و ریو هانسو از کره جنوبی در گروه تاب هستند. در این وزن ۴۱ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۳۹ کشتی گیر شرکت کرده اند، رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف زاخاری برگ از سوئد می‌رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار ختسوریانی از گرجستان و عباس اف از آذربایجان خواهد رفت. دنیس کودلا دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از آلمان و ژان بلینیوک دارنده مدال طلای جهان و نقره المپیک از اوکراین از کشتی گیران مطرح حاضر در گروه طاهری هستند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با پیتر اوهلر از آلمان مبارزه می‌کند که در صورت برتری در این مسابقه در دور بعد به مصاف کریل میلوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان خواهد رفت. گابریل روسیلو کایند از کوبا، بالاژ کیس دارنده مدال های طلا و برنز جهان از مجارستان، آرتور آلکسانیان، قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان در گروه ساروی هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قرعه کشی تابناک ورزشی قهرمانی جهان سامانه سماح آرامکو عربستان اسدالله عسگراولادی صبا کمالی شفافیت آرای نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علیرضا دبیر که با توجه به لغو پروازها، سفرش به قرقیزستان به تعویق افتاده است، در تماس تصویری،‌ صحبت هایی را با 3 آزادکار و 2 فرنگی کار کشورمان شرکت کننده در رقابت های گزینشی المپیک در قرقیزستان داشت.


رئیس فدراسیون کشتی در گفت و گویی مفصل خطاب به نمایندگان کشورمان گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت تر باشد.
دبیر ادامه داد: هرکدام شما یک سردار برای ایران و نماینده 85 میلیون مردم عزیز کشورمان هستید و نگاه مردم به افتخارآفرینی شما در این مسابقات است.


وی تصریح کرد: ما با دعای خیر مردم و تشویق آن ها روحیه می گیریم، شما هم باید با بالا بردن پرچم ایران اسلامی به مردم روحیه دهید و آن ها را خوشحال کنید.


رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتید، هیچ کشتی گیری به مانند شما تمرین و کار نکرده، به داشته های خود اطمینان کنید و حریف را نیز دست کم نگیرید. کادر فنی برای شما زحمات فراوانی کشیده، فیلم تک تک حریفان شما را آنالیز کرده و اطمینان داشته باشید که موفق خواهید شد.

گفتنی است: مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد فردا (جمعه) برگزار می شود که احمد محمدنژاد جوان در وزن 57 کیلوگرم، یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند. مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد و امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن 87 کیلوگرم برای کشورمان به میدان می روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد