Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:46:08 GMT

تیتراژ «ترور خاموش» با صدای من از تلویزیون مجوز نگرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۱۲۲

تیتراژ «ترور خاموش» با صدای من از تلویزیون مجوز نگرفت

قطعه «ارث اجدادی» با صدای رضا یزدانی به‌عنوان تیتراژ پایانی سریال «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری انتخاب شد. این قطعه شب گذشته پس از پخش اولین قسمت از این سریال به روی آنتن شبکه یک سیما رفت. ترانه ارث اجدادی سروده مجید بابازاده است. میلاد عدل آن را تنظیم کرده و ملودی هم کار خود یزدانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خبرها حاکی از آن است که این خواننده پاپ راک، ۲ قطعه دیگر را نیز برای سریال خوانده که «سایه نشو هرگز» و «تنهام نذار رفیق» نام دارد که برای ۲ کاراکتر «ترور خاموش» اجرا شده است و در سریال رونمایی می شود.

این در حالی است که ماه پیش روابط عمومی این سریال به صورت رسمی خبر همکاری با مازیار فلاحی با تیم تولید ترور خاموش را رسانه ای کرده بود همچنین در این خبر عنوان شده بود که تیتراژ ترور خاموش با صدا مازیار فلاحی به روی آنتن خواهد آمد.

فلاحی نیز نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و پس از پخش تیتراژ این سریال در یکی از صفحه های اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت: در رابطه با تیتراژ سریال ترور خاموش که قرار بود با صدای من از شبکه یک سیما پخش شود به اطلاعتان می رسانم که علی رغم تغییرات زیادی که از من خواسته شد تا در این قطعه بر خلاف میلم اعمال کنم و پس از انجام اصلاحات متعدد، در پایان خبر رسید که کل این قطعه مجوز پخش از تلویزیون نخواهد داشت. لذا من در این سریال با دوستان عزیز همکاری نخواهم داشت.

موضوع فیلنامه ترور خاموش به نویسندگی حسین تراب نژاد و هومان فاضل، امنیت نرم است و با هدف کاهش آسیب‌ های اجتماعی، معضلات و ناهنجاری‌هایی از جمله طلاق، مواد مخدر و حاشیه‌ نشینی تولید شده است.

سعید راد، پریوش نظریه، پرویز فلاحی پور، ستاره اسکندری، رضا مولایی، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، شایسته ایرانی، سامیه لک، مهدخت مولایی، مریم بوبانی، صفا آقاجانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف‌ زاده، سمیرا حسینی، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، علی جلالی، ژیلا آل‌رشاد، آوا دارویت و هادی نوری از بازیگران «ترور خاموش» هستند.

این سریال هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تلویزیون صدور مجوز موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلبری نوراللهی با لباس قرمز، دور از جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی پس از اینکه در دو مسابقه ابتدایی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هنگ کنگ و ازبکستان حضور نداشت و اردو را ترک کرده بود، امید زیادی داشت پس از غیبت در جام ملت‌های آسیا دوباره به فهرست ملی اضافه شود و در ادامه مسیر رسیدن به جام جهانی به فهرست برگردد ولی دوباره این اتفاق رقم نخورد تا در تمرینات الوحده شرکت کند.

ستاره ایرانی الوحده پس از اینکه جزو فهرست تیم ملی در دیدار مقابل هنگ کنگ قرار نگرفت و از محل اردو رفت، در 13 مسابقه رسمی پیاپی برای باشگاه اماراتی استثنایی کار کرده و با وجود اینکه هافبک دفاعی- میانی تیمش است، آمار جالب توجه هشت گل زده و پنج پاس گل را به ثبت رسانده است.

نوراللهی با وجود نمایش فوق‌العاده قبل از جام ملت‌های آسیا، در فهرست تیم ملی قرار نگرفت ولی این وضعیت در اردوی اخیر هم برای او تغییر نکرد و این ستاره خط میانی فوتبال ایران در دو دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی برابر ترکمنستان غایب بود.

این لژیونر ایرانی بدون توجه به مسئله غیبتش در فهرست و اردوهای تیم ملی، با پیراهن قرمز رنگ الوحده مشغول تمرین است تا بتواند دوباره بازی‌های درخشانی در تیم اماراتی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • گاندو و پایتخت جدید امسال ساخته می‌شوند؟
  • (ویدئو) پست نوروزی مریم معصومی در اینستاگرام که وایرال شد
  • گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
  • چهره‌های خبرسازی که تیتر شدند/از اوج‌گیری رشیدپور تاپرونده مدیری
  • دلبری نوراللهی با لباس قرمز، دور از جام جهانی
  • از بازدید پشت صحنه سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» تا افتتاح ۲۰۰ کانال انتخاباتی
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • غم‌نامه‌ای برای قربانیان غزه/ داغ کرمان با درد مسکو تازه شد!
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک دوبلور تلویزیون درگذشت
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم