Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:23:06 GMT

هازارد امیدوارکننده و جذاب؛ آماده باش به PSG(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۱۲۴

ادن هازارد امروز اولین بازی رسمی خود با پیراهن رئال را انجام داد و هواداران را به آینده ای روشن امیدوار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد بالاخره با پیراهن رئال در یک بازی رسمی به میدان رفت و برای دقایقی سانتیاگو برنابئو را به وجد آورد. پس از یک مصدومیت غیرمنتظره که باعث شد سه هفته ابتدایی لالیگا از دست برود، ستاره بلژیکی امروز کار برابر لوانته را از روی نیمکت شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر او هنوز به مرز آمادگی 100 درصد نرسیده و به همین دلیل زیدان ترجیح داد از ابتدا او را به میدان نفرستاد.

دقیقه 58 بازی بود که هازارد در میان تشویق هواداران به جای کاسیمیرو وارد زمین شد و با تصمیم زیدان به جناح چپ رفت و وینیسیوس بال راست شد. هازارد خیلی زود هم می توانست به گل برسد. او روی یک حرکت تماشایی از میانه زمین و با مشارکت خامس شوتی را روانه دروازه کرد اما واکنش عالی آیتور گلر لوانته باعث شد توپ به کرنر برود.

هازارد دو بار نیز باعث شد تا بازیکنان لوانته با کارت زرد جریمه شوند. حرکات تکنیکی او راهی جز خطا را برای لوانته ای ها باقی نگذاشت. هازارد البته دو بار نیز به شکل بدی در میانه زمین توپ را از دست داد که می توانست برای رئال خطرساز شود با این حال در مجموع نمایش ستاره بلژیکی امیدوارکننده بود هرچند که انتظارات از او بیشتر است.

این 35 دقیقه ای که هازارد در میدان بود قطعا به وی کمک خواهد کرد تا برای بازی چهارشنبه شب در زمین پی اس جی در شرایط ذهنی و بدنی بهتری وارد زمین شود. موتور ستاره بلژیکی تازه گرم شده و با ادامه این روند، روزهای بهتری در انتظار او و رئال خواهد بود.

 

 

 

 

رئال مادرید ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، انتقال جود بلینگام از دورتموند به رئال در تابستان گذشته نهایی شد. انتقالی که برای رئال موفقیت تمام عیار بود. رئال برای خرید بلینگام 103 میلیون یورو هزینه کرد اما بر اساس بندهایی در قرارداد، این رقم به 134 میلیون یورو نیز خواهد رسید. طبق قانون ارزش بندهای موجود در قرارداد نمی تواند از 30 درصد رقم کل انتقال بیشتر باشد.

آاس امروز نوشت که بر اساس تعداد گل ها، تعداد دقایق حضور بلینگام در زمین، تعداد جام های کسب شده با رئال و هر موفقیت فردی دیگر مثل قرار گرفتن در تیم منتخب یوفا و فیفا و کسب جوایز انفرادی، برای دورتموند سود خواهد داشت.

جود در اولین فصل حضورش در رئال توانسته در 36 بازی در همه رقابت ها 21 گل  بزند. او بعد از فده والورده، رودیگر و رودریگو، چهارمین بازیکن با بیشرین دقایق حضور در زمین بوده و با زدن 17 گل در لالیگا شانس آقای گلی دارد. او را یکی از شانس های مسلم کسب توپ طلا نیز می دانند و هر کدام از این افتخارات تیمی و شخصی به معنای واریز پول به حساب دورتموند است. رئال اگر قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شود دیگر بعید است کسی جز بلینگام به این جایزه ارزشمند برسد.

با این اوصاف، اصلا بعید نیست تا یکی دو سال دیگر ارزش واقعی انتقال جود به رئال 31 میلیون یوروی دیگر اضافه شده و به 134 میلیون یورو برسد.

دیگر خبرها

  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند