Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از مهر، اسماعیل حلالی درباره انتقادات صورت گرفته از باخت های تیم فوتبال امید ایران با هدایت فرهاد مجیدی در بازی های تدارکاتی گفت: نظر شخصی ام این است که به هیچ عنوان نباید نتایج بازی های تدارکاتی را ملاکی برای عملکرد تیم و سرمربی در نظر گرفت. آنچه اهمیت دارد ساختار در نظر گرفته شده برای تیم هاست که می خواهند از چه روشی به رویای المپیکی شدن دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مربی تیم فوتبال امید پرسپولیس درباره روند آماده سازی تیم امید افزود: اگر قرار باشد با یقین و بدون تردید برداشتم از تیم امید را بگویم واژه ای جز «آشفتگی» نمی توانم بگویم. تیمی که هیچ هدف و برنامه ای ندارد و فقط دنبال توجیه است.
وی با ایراد گرفتن از نحوه انتخاب فرهاد مجیدی برای سرمربیگری امیدها تاکید کرد: فرهاد مجیدی دوست بسیار عزیزم است اما او چه رزومه ای دارد که فدراسیون تصمیم گرفت فرهاد را برای چنین پست مهمی انتخاب کند.
حلالی اذعان داشت: فرهاد مجیدی در اوج اسم و رسم علیرضا جهانبخش او را نمی شناخت. فرهاد مجیدی شناخت کافی از رده امید کشور نداشته و ندارد. من نمی دانم چرا چنین تصمیمی گرفته می شود. متاسفانه برخی انتصابات از جاهای دیگر آب می خورد. شایسته سالاری صورت نمی گیرد. فرهاد مجیدی بازیکن فوق العاده خوبی بوده است اما دلیل نمی شود او را مربی تیم امید کرد.
کارشناس فوتبال ایران درباره روند استادندارد انتخاب مربی برای تیم امید افزود: من ۱۱ سال است در رده امید کار می کنم اما هر چقدر با چنین رده ای کار می کنم می بینم هنوز هم خیلی کم از نحوه کار کردن با آنها اطلاعات دارم. فرهاد مجیدی دو ماه روی نیمکت استقلال نشست. سه بازی اخیر را هم به زور سرمربی استقلال شد و ناگهان او را سرمربی تیم کرد. کلیدی ترین و حساس ترین تیم در فدراسیون فوتبال را باید به مربی فوق العاده با دانش در رده امید بدهیم. خیلی مهم است که نسبت به رده تیم امید شناخت وجود داشته باشد.
وی افزود: آقایان بدون هیچگونه دیدگاه تخصصی سراغ کرانچار رفتند. او پس از مدتی دید که در این پست موفق نیست. فدراسیون هم به همین نتیجه رسید و او را کنار گذاشت. کرانچار مربی موفقی بود اما نه در رده امید. فرهاد مجیدی هم در همین منجلاب رفته است. من زمینه را برای حضور ایشان مساعد نمی بینم.
حلالی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا فدراسیون برای انتخاب مربی در رده امید دنبال اسم و رسم بوده تاکید کرد: نتایج تیم امید برای فرهاد مجیدی شبیه به یک آزمون خطاست تا او را آبدیده کند. فدراسیون تصمیم بسیار اشتباهی کرد که او را با هیچ متر و معیاری انتخاب کرد.
کارشناس فوتبال ایران درباره عدم ارتباط کادر فنی تیم امید با مربیان این رده در باشگاه ها گفت: فرهاد مجیدی با من که سرمربی تیم امید پرسپولیس هستم و سابقه فراوانی در همین رده دارم هیچ صحبتی نداشته است. من برای اولین بار می گویم حمید استیلی در یک جمع از من گله کرد که چرا مشورت نمی دهی. گفتم باید شما بخواهید تا من اطلاعات بدهم. وقتی فرهاد مجیدی دنبال جمع آوری اطلاعات نیست من چقدر می توانم خودم را به آب و تاب بزنم که به او کمک کنم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: رده امید نیاز به نگاه روحی هم دارد. آنها را باید همه جوره پرورش داد تا با مشکلات عدیده روبرو نشوند. بازیکن را آنقدر بالا می برند که خودش را در آیینه هم دیگر نمی شناسد. چنین بازیکنی معلوم است که درکی از پیشرفت پلکانی ندارد و می خواهد یک شبه ره صدا ساله را با بی توجهی به کارهای تیمی و روحیه کار تیمی طی کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فرهاد مجیدی صدای ایران سرمربی تیم ملی امید امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، محمدحسین رحمانی، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، دوشنبه‌ شب در گفت‌وگو با ایرنا درباره بازی این تیم برابر پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: در هر شرایطی بازی با سرخابی‌های پایتخت حساسیت خاص خود را دارد و بازیکنان در دیدار با این دو تیم انگیزه متفاوتی دارند. این بازی هم برای ما و هم برای پرسپولیس سرنوشت‌ساز است. این تیم به دنبال قهرمانی‌ و در کورس با استقلال است و ما هم به دنبال بقا در لیگ هستیم که همین موضوع حساسیت این دیدار را دوچندان خواهد کرد.

وی افزود: با تغییراتی که در کادرفنی داشتیم شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنیم و با تغییر نگرشی که به وجود آمده، شرایط برای ما بهتر شده است. در بازی با استقلال خوزستان تیم نمایش خیلی خوبی داشت و به مراتب بهتر بازی کردیم اما متاسفانه با بدشانسی شکست خوردیم. به طور حتم در این بازی خانگی می‌خواهیم کار را برای پرسپولیس سخت کنیم. هرچند ۶ بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است و تیم‌ها می‌توانند امتیازات را جبران کنند ولی ما بخاطر بهبود شرایط خود و تلاش جهت حفظ صنعت نفت برای شکست پرسپولیس پای به میدان خواهیم گذاشت.

مدیرعامل صنعت نفت آبادان در مورد جدایی سهراب بختیاری‌زاده از این تیم و انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی اضافه کرد:‌ ما انتظاراتی داشتیم و پله پله پیش رفتیم. با توجه به شرایطی که در نظر داشتیم و بعد از ۶ بازی که تیم تنها ۲ امتیاز گرفت و همچنین نوع بازی تیم، هیات مدیره به این نتیجه رسید که به احتمال فراوان با این روند نتیجه نخواهیم گرفت. بنابراین تصمیم به پایان همکاری با بختیاری‌زاده گرفتیم و بعد از مذاکرات و جمع‌بندی‌ هیات مدیره، کمالوند به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد.

رحمانی در مورد طولانی‌ شدن روند انتخاب سرمربی این تیم و تعویض متعدد سرمربی اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که ما هر بار با استعفای عبدالله ویسی مخالفت کردیم. او آخرین بار اعلام کرد که به هیچ وجه حاضر به ادامه همکاری نیست در نتیجه قرار شد تا انتهای نیم فصل اول سرمربی تیم باشد. با توجه به تعطیلی لیگ و حضور تیم ملی در جام ملت‌ها، فرصت را مغتنم شمردیم تا سرمربی جدید را انتخاب کنیم. انتخاب سرمربی جدید در هر شرایطی زمان‌بر است. شما گزینه‌های دارید که موافق و مخالفانی دارند و علاوه بر این، شرایط هر مربی متفاوت است.

وی افزود: قبول می‌کنم روند انتخاب سرمربی فرسایشی و این به ضرر ما شد اما در هر صورت شما نباید از شرایط غافل شوید. طبق اساسنامه باید تمامی اعضای هیات مدیره در خصوص انتخاب سرمربی تصمیم‌گیری کنند و من تنها نمی‌توانم اقدام کنم. ما گزینه‌های داشتیم و در جمع‌بندی با هیات مدیره به چند گزینه نهایی رسیدم که قطعا هر کدام شرایط خاص خود را داشتند. با برخی به توافق کلی رسیدم اما در جزئیات اختلاف بود. در یک نمونه توافق حاصل شد اما آن مربی به یک‌باره نیامد! به عنوان مثال محرم نویدکیا خواستار شرایطی بود که مورد موافقت هیات مدیره قرار نگرفت. هرچند من معتقد بودم می‌شد بهتر عمل کرد اما این اتفاق رخ نداد و حالا هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدیرعامل صنعت‌نفت آبادان درباره اینکه آیا این تیم در لیگ باقی‌ می‌ماند یا خیر، عنوان کرد: در فوتبال هیچ تضمینی وجود نداد. ما با تمام وجود می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم تا تیم در لیگ بماند. با تمام توان خود رقابت می‌کنیم و امیدوار هستیم تا خدا کمک کند و اتفاق ناخوشایندی رخ ندهد که باعث ناراحتی مردم آبادان شود.

دیگر خبرها

  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • فرهاد چیذری درگذشت
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد
  • مربی سابق پرسپولیس در گذشت
  • فرهاد چیذری مربی سابق پرسپولیس درگذشت