Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@06:01:18 GMT

برد سخت رئال مادرید برابر لوانته با درخشش بنزما

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۱۸۲

برد سخت رئال مادرید برابر لوانته با درخشش بنزما

دومین روز از هفته چهارم لالیگا با پیروزی خانگی رئال مادرید و ثبت اولین بازی رسمی ازار برای کهکشانی‌ها مقابل لوانته آغاز شد.

به گزارش مشرق، در دومین بازی از هفته چهارم لالیگا، امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه مقابل لوانته با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

 در این بازی رئال مادرید در حالی دومین برد فصلش را کسب کرد که تا دقیقه 49 با 3 گل اختلاف از حریف خود پیش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل‌ها را کریم بنزما در دقایق 25 و 31 و کاسمیرو در دقیقه 40 به ثمر رساندند. لوانته اما در دقیقه 49 توسط بورخا مایورال بازیکن سابق رئال مادرید، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و در دقیقه 75 هم دومین گل لوانته توسط گونسالو ملرو به ثمر رسید تا تیم میهمان به بازی برگردد و تا پایان بازی رئال مادرید را تحت فشار قرار دهد. به این ترتیب کهکشانی‌‌ها 15 دقیقه پایانی را با اضطراب دریافت گل تساوی سپری کردند، هر چند در نهایت توانستند پیروز از میدان خارج شوند.

رئال مادرید با کسب 3 امتیاز دیداری که اولین بازی خرید تابستانی‌اش ادن ازار بود، 8 امتیازی شد و فعلاً در رده دوم جدول قرار گرفته است. ازار به دلیل مصدومیت سه بازی قبلی تیم سفیدپوشان پایتخت اسپانیا را از دست داده بود.

امروز سه بازی دیگر در لالیگا برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

لگانس - ویارئال، ساعت 18:30 (به وقت تهران)
رئال سوسیه‌داد - اتلتیکومادرید، ساعت 21
بارسلونا - والنسیا، ساعت 23:30

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان لوانته رئال مادرید کریم بنزما لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس

جانشین دنی کارواخال یکی از بهترین شب‌های فوتبالی خود را سپری کرد. 

طرفداری | عملکرد درخشان لوکاس وازکز در ال‌کلاسیکو جود بلینگام را شگفت‌زده کرد.

دیدار حساس و تماشایی تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. بالاتر از وینیسیوس جونیور و جود بلینگام، لوکاس وازکز درخشان‌ترین ستاره در آسمان سانتیاگو برنابئو بود. وازکز روی هر سه گل رئال تأثیر گذاشت، به طوری که ابتدا با زیرکی پنالتی گرفت، سپس گل‌ تساوی‌بخش کهکشانی‌ها را به ثمر رساند و در نهایت با ارسال یک پاس گل تماشایی برای جود بلینگام، زمینه تکمیل کامبک شیرین تیم کارلو آنچلوتی را مهیا کرد.

عملکرد درخشان لوکاس وازکز مقابل بارسلونا را می‌توان یکی از بهترین نمایش‌های او در پیراهن رئال مادرید نامید. هواداران و بازیکنان رئال مادرید همگی از جمله جود بلینگام از عملکرد وازکز شگفت‌زده شدند و به تمجید این مدافع 32 ساله پرداختند. بلینگام با انتشار توییتی در ستایش لوکاس وازکز، او را اسطوره رئال مادرید خطاب کرد. ستاره انگلیسی در X نوشت:

لوکاس وازکز، اسطوره لعنتی.

عملکرد درخشان لوکاس وازکز مقابل بارسلونا 90 دقیقه بازی 1 گل 1 پاس گل کسب پنالتی 2 خلق موقعیت 5 بازپس‌گیری توپ 9 پیروزی در دوئل‌های زمینی 80 درصد پاس صحیح نمره 8/8 از فوت‌موب (بهترین بازیکن زمین)

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند