Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:22:16 GMT

خودرو سواری روآ در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۲۵۰

خودرو سواری روآ در آتش سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اطلاع رسانی شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش سوزی در یک دستگاه خودروی سواری پژو روآ در بزرگراه یادگار امام شمال به جنوب، ورودی بزرگراه حکیم، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۶:۰۹ دقیقه روز گذشته آتش نشانان ایستگاه ۵۵ را به محل حادثه اعزام کرد.

علیرضا آقا ملک فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری پژو روآ که در کنار بزرگراه پارک شده بود به علت نا معلوم از قسمت موتور دچار آتش سوزی شده و آتش نشانان بی درنگ پس از رسیدن به محل حادثه با استفاده از لوله های آبدهی، شعله های آتش را مهار و خاموش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای عملیات پس از مهار شعله های آتش، ایمن سازی و سرد کردن قطعات فلزی داغ موتورخودرو از بروز شعله وری مجدد جلوگیری کردند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از تحویل خودرو سواری حادثه دیده به عوامل انتظامی و پلیس راهور به ماموریت خود پایان دادند.

کد خبر 4718083

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی صنعت خودروسازی آتش نشانی شهرداری تهران دستگیری سارق قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران اربعین حسینی شهر تهران بانک سرمایه محسن حاجی میرزایی پلیس راهور پلیس آگاهی پیروز حناچی قوه قضائیه سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا معروفی اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی در ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه حریق یک دستگاه خودرو نیسان در لاین شمالی آزادراه قزوین زنجان جنب پمپ بنزین آفتاب درخشان صحرا اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۵ و ۴ به محل حادثه اعزام شدند و ضمن ایمن سازی مکان حادثه نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین ادامه داد: در دومین مأموریت در ساعت ۲۰:۴۵ واژگونی خودرو پرشیا در پل غیرهمسطح امام رضا (ع) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که در این حادثه آتش نشانان ایستگاه ۱ باغ دبیر در محل حضور یافتند.

معروفی اضافه کرد: همچنین در حادثه واژگونی خودروی دیگری در ساعت ۲۱:۵۵ دقیقه در لاین شرقی بلوار آیت الله ابوترابی نرسیده به چهارراه شورا، آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی با حضور در محل با ایمن سازی مکان حادثه و رهاسازی راننده به مأموریت خود پایان دادند.

کد خبر 6081738

دیگر خبرها

  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • (ویدئو) لحظه برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)