Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@00:06:26 GMT

جدیدترین پست صبا کمالی در اینستاگرام + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۳۳۰

جدیدترین پست صبا کمالی در اینستاگرام + تصاویر

ساعت 24- باشگاه خبرنگاران: کمالی با انتشار پستی جدید در صفحه اینستاگرام خود بار دیگر از همه مسلمانان و مردم دین‌دار کشورمان عذرخواهی کرد.

صبا کمالی بازیگر سینما و تلویزین کشورمان پستی جدید در صفحه اینستاگرام خود منتشر و بار دیگر نسبت به هتاکی به ساحت مقدس امام حسین(ع) اظهار ندامت کرد. او با انتشار این پست بار دیگر از عموم مردم دین‌دار ایران اسلامی عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبا کمالی در آخرین پست و استوری خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:

من با انتشار مطلبی باعث جریحه‌دار شدن اعتقادات مذهبی ملت عزیز ایران شدم که ازین بابت به شدت متاثر و ناراحتم و هرگز چنین قصدی نداشتم. به خاطر این موضوع از مردم عزیز کشورم ایران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم مرا ببخشند. خودم و خانواده‌ام علاقه شدید به ائمه اطهار داریم خصوصا امام حسین (ع) و خاندان مطهرش و هرچه داریم از برکات وجود این بزرگواران است.

او هم‌چنین در قالب یک استوری ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان(ع) را به همه مسلمانان تسلیت گفت و نوشت:

تسلیت به همه مسلمانان.

البته لازم به ذکر است صبا کمالی امروز صبح نیز با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش نسبت به هتاکی به ساحت امام سوم شیعیان عذرخواهی کرده بود ولی به دلایلی نامعلوم پس از چند ساعت این ویدئو را از صفحه‌اش حذف کرد.

در ادامه تصویری از جدیدترین پست و استوری این هنرپیشه را مشاهده می‌کنید:

منبع: ساعت24

کلیدواژه: صبا کمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار رضاوند به کمیته انضباطی

به گزارش قدس آنلاین، تا پیش از این تصور می شد که به دلیل گل زده استقلال در دربی که پرسپولیس میزبان بوده، این تیم نسبت به رقیب دیرینه، دست برتری را دارد اما حالا مشخص شد که اگر امتیازات سرخابی ها در پایان لیگ برابر شود، کار به تفاضل گل کشیده می شود.

این اتفاقات با واکنش آرش رضاوند همراه شد و بازیکن استقلال بدون نام بردن از سهیل مهدی، در استوری خود نوشت: «قانون، قانون جنگل. اینم از قانون گذار. خدا رو شکر صدای خودشو تشخیص داد زد زیرش.  #عدالت .»

حالا نیز سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای، از احضار بازیکن استقلال خبرداد. در متن این بیانیه آمده است: آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می شود.

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • استوری جذاب هادی چوپان؛ انتشار تصویری بر روی دیوار
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • استوری حمایتی مهرداد محمدی برای آرش رضاوند؛ داداشم + عکس
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری