Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@18:28:27 GMT

مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۳۸۵

مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد منصوب شد

امیر اقتناعی به عنوان مشاور شهردار و مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد انتخاب شد.

به گزارش قدس آنلاین، باصدور حکمی از سوی شهردار مشهد ،امیر اقتناعی به عنوان مشاور شهردار و مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد انتخاب شد. مجید خرمی سرپرست سابق اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به حجم بالای کارها و بار سنگین مسئولیت بنده چند بار از شهردار محترم تقاضا کردم که از مسئولیت یکی از دو حوزه شهرآرا یا اداره کل روابط عمومی شهرداری معاف شوم که ایشان پس از انجام بررسی‌های لازم تصمیم به تغییر در حوزه اداره کل روابط عمومی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل موسسه شهرآرا افزود: برادر گرانقدرم جناب آقای امیر اقتناعی که سابقه دو دهه دوستی و همکاری با هم داریم توسط شهردار محترم به عنوان مشاور شهردار و مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد برگزیده شده‌اند که با انتخاب وی روابط عمومی شهرداری مشهد روزهای درخشانی را پیش رو خواهد داشت .

 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق

شهردار اصفهان در احکامی تغییرات جدید در مدیران شهرداری اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر این اساس روح‌الله ابوطالبی به‌عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان، مصطفی مرادیان‌نژاد به‌عنوان مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، محمدباقر کلاهدوزان به‌عنوان مدیر پروژه پارک شرق اصفهان و نادر آخوندی به عنوان مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان منصوب شدند.

روح‌الله ابوطالبی کارشناس ارشد مدیریت دولتی است که در کارنامه فعالیت خود معاون خدمات شهری منطقه سه شهرداری اصفهان، معاون خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری اصفهان و معاون خدمات شهری و امور مشترکین سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان و مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را ثبت کرده است.

محمدباقر کلاهدوزان نیز پیش از این مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان بود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان از جمله سوابق نادر آخوندی است.

کد خبر 745653

دیگر خبرها

  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • «کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد