Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@09:57:42 GMT

حذف قبوض تلفن ثابت از مهرماه

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۴۴۰

حذف قبوض تلفن ثابت از مهرماه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آذری نصرآباد سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: در راستای نهادینه سازی و تحقق فرایند‌های دولت الکترونیک و حفظ محیط زیست از مهرماه سال جاری (سیکل چهارم) قبوض کاغذی کارکرد تلفن ثابت، چاپ و توزیع نمی‌شود.

او با تاکید بر استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های دولت الکترونیک، افزود: در راستای سیاست‌های شرکت مخابرات ایران و با توجه به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، مخابرات منطقه خراسان جنوبی نیز قبوض کاغذی کارکرد هزینه تلفن ثابت مشترکان را حذف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آذری نصرآباد  ادامه داد: تمام مشتریان تلفن ثابت در سطح استان از این پس می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۲۰۰۰، شماره گیری #۲۰۲۰* و یا وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir به صورت شبانه روزی از خدمات پرداخت قبوض خود استفاده کنند.

انتهای پیام / ط ا

 قبوض تلفن ثابت از مهرماه حذف می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکنین منطقه ساحلی شاهرود از تکنولوژی مخابراتی روز دنیا بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مهدی سعدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ایجاد زیرساخت مناسب برای اراِیه خدمات اینترنت و توسعه بافت شهری، منطقه ساحلی شمالی از سمت میدان لاله شاهرود و کوچه ساحلی ۱۷ و ابتدای کوچه مجتمع مادر این محدوده از فیبرنوری مخابرات بهره‌مند شد.

وی میزان سرمایه‌گذاری در این طرح را اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و هفتصد میلیون ریال عنوان کرد.

سعدی تصریح کرد: با توجه به درخواست مشترکین و ضرورت دسترسی مردم به شبکه فیبرنوری، این طرح با حفاری و کابل‌کشی به طول ۸۵۰ متر و استخراج ۷ عدد FAT در کمتر از ۱۰ روز اجرایی شد.

مدیر مخابرات شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، دسترسی ۱۵۰ مشترک واقع در این منطقه به بستر امن و پرسرعت فیبرنوری مخابرات فراهم شد.

۵۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895742

دیگر خبرها

  • ایران ثابت کرد توانایی انهدام تمام پایگاه‌های هوایی صهیونیست‌ها را دارد
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری است
  • ساکنین منطقه ساحلی شاهرود از تکنولوژی مخابراتی روز دنیا بهره‌مند شدند
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • ماجرای تخصیص ارز نیمایی به گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار