Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@22:58:53 GMT

عکس دختر بهداد سلیمی با چادر

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۵۰۴

عکس دختر بهداد سلیمی با چادر

عکس دختر بهداد سلیمی با چادر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بهداد سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به جاری شدن سیل در هفت استان، از برپایی سه اردوگاه اسکان اضطراری و امدادرسانی به بیش از یک هزار نفر در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی اظهار کرد: از بیست‌وهفتم تا صبح امروز بیست‌ونهم فروردین، در هفت استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد سیل جاری شد و این استان‌ها نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی افزود: در این بازه زمانی، در ۴۷ مورد عملیات به ۱۱۹۰ نفر امدادرسانی شد و طی آن ۲۱۶ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۵۰ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه ۱۱۶ تیم عملیاتی شامل ۴۹۱ امدادگر در عملیات تخلیه آب از ۲۱ واحد مسکونی شرکت کردند، تصریح کرد: سه اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر، برای افراد متأثر از سیل برپا شد.

محمودی گفت: ۵۹ دستگاه چادر، ۲۴۹ تخته پتو، ۱۵۴ تخته موکت، ۱۱۳۳ کیلوگرم نایلون، ۵۷ بسته غذایی و ۴۱۱ قوطی کنسروجات، بین افراد متأثر از سیل توزیع شده است.

کد خبر 745425

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار حادثه‌دیده در استان‌های سیل‌زده
  • موافقت آمریکا با حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • سیلاب در سیستان و بلوچستان راه‌های روستایی را بست
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر
  • یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!