Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@21:06:48 GMT

سوختن پراید و پژو در آتش + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۵۹۳

صراط:

ساعت 16:09 روز گذشته آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری پژو روآ در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام (ره)، ورودی بزرگراه حکیم به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 55 را به محل حادثه اعزام کرد.

علیرضا آقا ملک؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو روآ پارک شده در کنار بزرگراه به علت نامعلوم از قسمت موتور دچار آتش‌سوزی شده که آتش‌نشانان به سرعت پس از رسیدن به محل حادثه با استفاده از لوله‌های آبدهی، شعله‌های آتش را مهار و خاموش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش‌نشانان پس از مهار شعله‌های آتش، ایمن‌سازی و سرد کردن قطعات فلزی داغ موتور خودرو از بروز شعله‌وری مجدد جلوگیری کردند.

در حادثه دیگری که ساعت 6:45 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد، آتش‌نشانان ایستگاه 59 به محل حادثه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، بعد ازخیابان شیرازی اعزام شدند.

به گفته حسن ساعدی؛ فرمانده ایستگاه 59 آتش‌نشانی تهران در این حادثه نیز یک دستگاه خودروی سواری پراید داخل خیابان فرعی و محوطه فضای سبز دچار آتش‌سوزی شده و کاملاً شعله‌ور بود.

وی افزود: آتش‌نشانان با رعایت اصول ایمنی، با استفاده از یک رشته لوله آبدهی به سرعت به مقابله با شعله‌های آتش در این خودرو پرداختند.

ساعدی تصریح کرد: این حادثه آسیب جانی نداشت.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه تصادف یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودروی سواری پراید حدود ساعت ۱۳:۳۰ امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۴ و بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

  محمد علیشاهی افزود: همه مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی و بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌ های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

 

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید