Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با تساوی تیم‌های یوونتوس و فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی آغاز شد. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز هفته سوم سری A ایتالیا، امروز (شنبه) تیم‌های فوتبال یوونتوس و فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شهر فلورانس به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست این دیدار فیورنتینا عملکرد بهتری داشت و با وجود خلق موقعیت‌های گلزنی پرتعداد و اشتباهات مدافعان یووه در نهایت نتوانست توپ را از خط دروازه تیم میهمان عبور دهد. در نیمه دوم بازی متعادل‌تر شد اما باز هم گلی به ثمر نرسید و به این ترتیب اولین بازی بدون برد بانوی پیر در فصل جاری رقم خورد.

با این نتیجه یوونتوس 7 امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول سری A صعود کرد. در دقایق پایان این دیدار وینچنزو مونتلا سرمربی فیورنتینا به دلیل اعتراضات مکرر از داور کارت زرد گرفت.

یوونتوس در پی تمدید قرارداد ماتویدی

امروز دو بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که در نخستین آنها از ساعت 20:30 به وقت تهران ناپولی میزبان سامپدوریا خواهد بود و در دومین بازی از ساعت 23:15 اینتر در ورزشگاه جوزپه‌مه‌‌آتزا از اودینزه پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس

باشگاه منچستریونایتد مصمم به جذب مدافع برزیلی تیم فوتبال یوونتوس است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد برای تقویت خط دفاع تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ، جذب گلیسون برمر از یوونتوس را در اولویت‌ خود قرار داده است. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت»؛ باشگاه منچستریونایتد خود را آماده فعال کردن بند فسخ 60 میلیون یورویی مدافع برزیلی یووه می‌کند. این در حالی است که چلسی، تاتنهام و نیوکاسل هم نسبت به جذب برمر علاقه‌مند هستند.

ضرر یک میلیون پوندی بازیکن منچستریونایتد در پی ورشکستگی پدر همسرش!

گلیسون برمر 27 ساله در سال 2018 وارد فوتبال ایتالیا شد و توانست با تورینو خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان سری A معرفی کند. او  در تابستان 2022 در انتقالی 44 میلیون یورویی از تورینو به یوونتوس ملحق شد و تاکنون در 72 بازی از رقابت‌های مختلف برای بانوی پیر به میدان رفته و 7 گل هم به ثمر رسانده است.

قرارداد فعلی برمر یوونتوس تا پایان ماه ژوئن 2028 اعتبار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • پرتماشاگرترین استادیوم‌های فوتبال انگلیس / تئاتر رویاها همچنان در صدر
  • آندریک؛ یک فوق ستاره برای فوتبال جهان و برزیل متولد شد!
  • یک فوق ستاره در فوتبال جهان متولد می‌شود!
  • مرور مهم‌ترین بازی‌های تاریخ تیم ملی فوتبال در نوروز
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌