Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من قراردادی ۲ ساله دارم و تلاش می‌کنم برای هر بازی بهترین برنامه را داشته باشم. تاریخ انتشار: 19:33 - 23 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۵۵۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان پاسخگوی سئوالات اصحاب رسانه بود که مهمترین صحبت‌های او را در زیر مشاهده می‌کنید:

*استقلال فردا بازی سختی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*بازیکن مدنظرم که با آن شیوه بازی تیم را تغییر بدهم در اختیار ندارم.

*ما فقط با یک مهاجم اصلی بازی می‌کنیم که آن دیاباته است، چون در واقع یک بازیکن تمام عیار نداریم.

*شروع خوبی نداشتیم، اما می‌توانیم موفق شویم.

*من قراردادی ۲ ساله دارم و تلاش می‌کنم برای هر بازی بهترین برنامه را داشته باشم.

*مرتضی تبریزی، محسن کریمی و سجاد آقایی مهاجم اصلی ما نیستند و نظر من این است که بازیکن مد نظرم را که به خاطرش شیوه بازی تیمم را تغییر بدهم در اختیار ندارم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استراماچونی لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر سیاسی آمریکا: مصونیت اسرائیل از مجازات تمام شد

جیم کاوانا، تحلیلگر و روزنامه‌نگار مستقل در خصوص پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات «وعده صادق» گفت: «این اقدامی بود که بازی را به طور کلی تغییر داد. اکنون این یک بازی جدید است؛ زیرا ایران نشان داد که اسرائیل برای دفاع از خود به آمریکا وابسته است». 

به گزارش اسپوتنیک، این تحلیلگر در ادامه گفت که ایران در این حمله خود را به اهداف نظامی خاصی محدود کرده بود و با این حال رژیم صهیونیستی همچنان از کمک‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن استفاده کرد. به گفته او «آنچه ایران نشان داد این بود که علیه اسرائیل اقدام خواهد کرد و می‌تواند این کار را به صورت موثر و هوشمندی انجام دهد. ایران نشان داد که اسرائیل امن نیست». 

این کارشناس به نقش ایران در تغییر ژئوپلیتیک منطقه اشاره کرد و گفت: «ایران می‌گوید اگر اسرائیل حمله کند، پاسخ خواهد داد. آنها قرار نیست بنشینند و نگاه کنند. اسرائیل مثل یک کودک نازپرورده است. آنها با مصونیت از مجازات به سوریه حمله می‌کنند. دهه‌هاست که بدون مجازات به کشور‌های اطرافشان حمله می‌کنند. این تمام شد و به همین دلیل است که می‌گویم این یک تغییر است. آنها نمی‌توانند بدون مجازات به ایران حمله کنند». 

پیش از این نیز کارشناسان متعددی عنوان کرده بودند که حمله ایران به اسرائیل صفحه جدیدی از معادلات جهانی را باز کرده است. در همین راستا، وب سایت فرانسوی مدیاپارت درخصوص پاسخ تنبیهی ایران نوشت: حمله (پاسخ تنبیهی) ایران به اسرائیل انتقام حساب شده‌ای بود که تهران برای جلوگیری از آتش گرفتن منطقه، آن را انجام داد. اما این رویداد تاریخی به یک نقطه عطف نیز رسید و جنگ در سایه به یک جنگ آشکار تبدیل شد.

عبدالباری عطوان تحلیلگر جهان عرب نیز پیش‌تر گفته بود که عملیات بی سابقه ایران در عمق سرزمین‌های اشغالی نشان داد که رهبری ایران به حرف خود عمل و بدون تردید با دشمن مقابله می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • ​هشدار دبیرکل سازمان ملل درباره وقوع «درگیری منطقه‌ای تمام‌عیار»
  • یک اشتباه می‌تواند منجر به یک درگیری منطقه‌ای تمام عیار غیرقابل تصوری شود | خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • تحلیلگر سیاسی آمریکا: مصونیت اسرائیل از مجازات تمام شد
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم