Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ ۳۲۱ شهید سرلشکر اشراف در مرند با اشاره به فداکارای یاران امام حسین (ع) در واقعه عاشورا افزود: کسی که در راه خدا فداکاری کند، باوفا بماند و در روزهای سخت به خداوند اعتماد کند، خداوند متعال سعادتی جاویدان به او عطا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسنی با بیان اینکه برای شهدا هیچ مرگی قابل تصور نیست، یادآور شد: ارتش ما سرشار از تربیت شدگان عاشورایی است. اهدای ۴۸ هزار شهید در دفاع مقدس سندی زنده بر این ادعا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: زندگی به سبک عاشورا دارای الزاماتی است که صبوری، تلاش، شهادت‌طلبی، پرهیز از گناه و در یاد خداوند بودن از جمله این الزامات است.

نماینده ولی فقیه در ارتش به وظایف کارکنان ارتش اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین وظایف ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران تبلیغ نقاط قوت ارتش است هر آنچه که محرمانه نیست و جزو نقاط قوت ارتش محسوب می شود، باید تبلیغ شود.

 محمدحسنی با اشاره به اعمال تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان گفت: همانند امام حسین (ع) و یارانش ما هم تحریم هستیم. آن‌چنان امام حسین (ع) را تحریم کردند که یک بچه شش ماهه آبی برای نوشیدن نداشت. یزیدیان زمان هم ما را تحریم کردند اما با این همه مسئولان به اندازه توان خود به فکر حل مشکلات هستند.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه برخی دنبال گرفتن انتقام از ارتش هستند، ادامه داد: ارتش از ابتدای انقلاب تاکنون اجازه نداده است دشمنان در این کشور جای پایی پیدا کنند. برخی از اقدامات ما در حوزه عملیات همانند راز است و ما نمی توانیم هر چیزی را اعلام کنیم اما ارتش همچنان با اقتدار آماده مقابله با دشمنان است.

محمد حسنی تاکید کرد: ما دشمن را ضربه فنی کردیم. دشمن به دنبال گرفتن انتقام از ما است و برای گرفتن انتقام در پی نفوذ است. از این رو دشمن در صدد دست یابی به اطلاعات جنگی ما هستند زیرا تا زمانی که از امکانات ما اطلاعات کافی نداشته باشد قادر به وارد کردن ضربه به ما نخواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن وقتی از نظر اطلاعاتی دست خالی باشد هرگز حمله نخواهد کرد، اظهار داشت: کشوری که می‌خواهد از حمله دشمن در امان باشد باید همه اطلاعاتی باشند و اصول حفاظتی اطلاعاتی و امنیتی را رعایت کنند و برادران عزیزمان در حفاظت اطلاعات پرچم دار این مقوله هستند از این رو با همکاری مومنانه با آن ها می توان توطئه دشمن را خنثی کرد و این یک تکلیف شرعی و ملی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطر نشان کرد: دشمنان ما بی مهارت نیستند و آیین جنگی را به خوبی بلد هستند. ما نیز برای دفاع آبرومندانه از کشور مان باید مهارت های لازم رزمی کسب نماییم که دروه سربازی مناسب ترین زمان برای این کار است.

محمدحسنی تاکید کرد: سربازی به ما یاد می‌دهد چگونه با دشمن مقابله کنیم، سربازی یک فرصت طلایی برای همه است تا از نظر مهارت آماده مبارزه با دشمن شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه باید کشور را از نیت بد دشمن حفظ کنیم، تاکید کرد: هر کدام از پادگان های ما جزوی از خیمه ها و اردوگاه های امام حسین هستند. رزمندگان هر لحظه که در پادگان هستند، سرباز امام حسین (ع) محسوب می شوند. آموزش هایی که ارائه می‌شود در ادامه مرام امام حسین (ع) است.

وی به اهمیت توان معنوی در مقابله با دشمن اشاره کرد و گفت: کسی به خوبی در جنگ مقاومت می کند که از نظر معنوی آماده باشد. در حادثه کربلا همه ۷۲ نفر از نظر معنوی آماده بودند. جوانان باید همانند حضرت علی اکبر (ع) آماده باشند. سید مقاومت ما، سید حسن نصرالله و یارانش کم تعدادتر از آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند اما نفس این دو کشور را در منطقه گرفته‌اند. رزمندگان حزب الله با توان معنوی بالا معادلات منطقه را بهم تغییر داده اند.

نماینده ولی فقیه در ارتش یادآور شد: ایمان قوی در پرتو برنامه‌های دینی، کانون‌های فرهنگی، کتاب‌ها مفید، ارتباط با علماء، روحانیون ولایی و حضور در برنامه‌های دینی به دست می‌آید. جوانان سعی کنند قوت و ایمان خود را بالا ببرند و مانع از رسیدن دشمن به اهداف شومش شوند.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: امروز یک وحدت قابل توجه بعد از عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم جعلی را شاهد هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج طی سخنانی عنوان کرد: امروز یک وحدت قابل توجه بعد از عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم جعلی را شاهد هستیم.

وی افزود: ما به مناسبت شهادت استاد مطهری هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم را در پیش داریم. آثار این شخصیت بزرگوار توسط حضرت امام مورد تایید قرار گرفت و در راستای تلفیق اندیشه، حوزه و دانشگاه تلاش کرد و یکی از دلایلی که دشمنان ایشان را به شهادت رساندند ترویج تفکر عاشورا و امام عظیم الشان بود.

سردار معروفی عنوان کرد: ما نقش ماندگار شهید مطهری را هیچگاه فراموش نمی‌کنیم و اثر مکتوبات و اندیشه زیبای او در جامعه ما موثر خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به برنامه‌های این سازمان در سال 1403 عنوان کرد: سازمان بسیج در ایام هفته عقیدتی برای بسیجیان عزیز و توده‌های مردم برنامه‌های ویژه‌ای دارد. بسیج به عنوان تکیه گاه بزرگ ملت ایران است و امسال با این رویکرد به اجرای برنامه می پردازیم.

وی ادامه داد: در همین راستا از هشتم تا چهارده اردیبهشت برنامه‌های عقیدتی و سیاسی به صورت هماهنگ تا پایین‌ترین رده‌های بسیج را با رویکرد فرمان اعتلای فرمانده کل قوا در حوزه بسیج و جهاد تبیین و خدمت اجرا می‌کنیم.

معروفی تصریح کرد: تمرکز برنامه‌ها در سال 1403 روی گفتمان شهید مطهری خواهد بود و در این راستا برای همه روزهای هفته عقیدتی برنامه‌های خاصی پیش بینی شده است.

وی مطرح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها پیرامون حجاب و کرامت زنان در دانشگاه‌ها و در رده‌های بسیج خواهران پیش بینی شده است. علاوه بر این تبیین آثار و خدمات شهید مطهری و تجلیل از پژوهشگران برتر در این حوزه، تجلیل مقام معلم و بزرگداشت شهدای معلم از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: برگزاری مراسمات بزرگداشت در محل شهادت، محل زادگاه و همچنین در تمامی رده‌های مقاومت از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این هفته است.

وی عنوان کرد: همچنین تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در حوزه مبارزه با رژیم صهیونیستی که این شهید بزرگوار از سال 43 آن را فریاد زدند نیز از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در بسیج است.

معروفی گفت: یکی از دستاوردهای شهید مطهری تولید قدرت نرم بدون نگاه سیاسی و قومی و مذهبی است. امروز دشمن اراده ملت ما را مورد هجمه جدید قرار داده و تغییر ذائقه و افکار را در دستور کار دارد که اندیشه‌های شهید مطهری می‌تواند در این حوزه بسیار راهگشا بوده و جلوی اقدامات دشمن را بگیرد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه می‌توانند بیشترین کمک را به ترویج اندیشه‌های شهید مطهری کنند، گفت: جهت دهی به افکار عمومی یکی از رسالتهای اصلی رسانه‌ها است که در کنار آن تلاش برای ایجاد وحدت که نتیجه اش تولید امنیت و قدرت است، موجب حل مشکلات کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی